Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 26 november 2009 22:36

Japp då är man nyss hemkommen från jobbet då. Är faktiskt lång ledig för än gång skull och börjar jobba igen på torsdag  Wakka Wakka.

 

Idag har vi haft lite sol  Sunshine, inte mycke men tillräckligt för att humöret skulle kännas lite bättre.

Blev en tur till våtmarken med cykel idag  Bike Riding. Eftersom det inte blivit så jätte mycke motion några dagar så känns det skönt hon får springa lite också. Fick ihopp en tur på ca en mil idag med, så nu får hon vara nöjd för idag.

 


  

Vinja på G.

 


Blev också en massa stopp för att ta lite kort i solen, blir så mycke roligare bilder då.



  

Så härligt med sol.....

 


  

Vägen vid våtmarken, kan nästan tro det är sommar med det gröna gräset.

 


  

Lite poserande på en brunn.

 


  

Min söta underbara Vinja  Valentine I love you sign .

 


  

Man blir ju törstig av att springa också.


  

Mycke bilder i solen blev det. Här vid sjön vid våtmarken.

 


  

Men hallå matte, sluta retas med mig. Säg att jag får ta bollen någon gång då.

 


  

Japp äntligen fick jag ta den  Too Happy 2.

 


  

Bara min boll....

 


  

Liten söt flicka vid ån.

 


  

Var tvungen testa kameran med motljus för att se hur det blev.

 


  

Vinja poserar vid parkbänken.


  

Skitig hund hemma vid porten, bara duschen kvar.

 

Vinja är verkligen en kanon snäll hund som ställer alltid upp på hennes mattes konstiga upptåg när det gäller att ta roliga bilder. ÄLSKAR verkligen den hunden av hela mitt hjärta  I Love You 

 


Mycke konstiga bilder blev det idag, men när solen äntligen är framme så vill man gärna passa på. Men vet aldrig hur länge den stannar  Thinking .

 


Måste bara få berätta att jag är jätte pirrig inför morgon dagen. Varför undrar ni  Question Mark . Jo det är så att jag ska få följa med min uppfödare och få göra ett L-Test i morgon på Vinja. Ska bli jätte spännande hur det går. Kommer ge er rapport i morgon hur det gått.

 

Får hoppas jag kan ta några bilder där, men det troliga är att det kan nog bli lite svårt  I Can't . Uppfödaren skulle filma sa hon, så jag hoppas hon kommer ihåg filmkameran.

 

Så håll tummarna nu att det går bra för Vinja så hörs vi i morgon.

 

Natti, Natti  Hammock 1 









Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards