Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2014

Sammanfattning Av Veckan Som Varit

Av Heratorpets Vinja - 14 oktober 2014 00:20

Ja då var det dags igen då att försöka sammanfatta några dagar igen. Vädret har varit lite blandat så det finns bara bilder från en del dagar.


Måndag 6/10 Bozza tränat i Treadmillen, 30 min varav 25 min trav i Jet Streamen   . Vinja fick sitt andra rehabpass i Treadmillen som blev 3*6 min   .


Tisdag 7/10 Blev bara Vinjas 25 minuters träning för bägge så för Bozza blev det en vilodag   .


Onsdag 8/10 Bozza fick ett spår på vallen som blev ca 950 meter med 8+slut. Det blåste en del så hon slog lite på vissa ställen, men hon hittade alla apporter så nått rätt gjorde hon i alla fall   .


Torsdag 9/10 Blev en cykeltur för Bozza på 7,7 km. Efter det så blev det Vinjas 25 minuters promenad   .


Från denna dagen har jag lite bilder   .


.

 

Bozza poserar vid cykeln.


   

Min söta Bozza bland höstlöven   .


 

Nu är hösten här.


 

Poserar sittande....


   

Och poserar liggande.


Fredag 10/10 Åkte till bruks och körde först uppletande med Bozza, 6 föremål och hon skötte sig kanon   . När det var avklarat så gick vi ner på appellplanen och tränade lite. Tränade på att inte låta när man kampar och att släppa direkt man säger loss.

Blev även lite fritt följ när hon var tyst och vi tränade på tysta apporteringar som faktiskt gick helt okej   .

Tränade även lite återhopp där hon satt utanför hindret eftersom lilla fröken inte alltid hamnar mitt för hindret när vi tränar hopp.


Några bilder från denna dagen kommer här.


Uppletande med Bozza.


.

       

Min duktiga Bozza   .


 

Efter dagens träning.


.

Lördag 11/10 Blev en cykeltur med Bozza på 8 km och sen Vinjas 25 minuters promenad.

Här kommer lite bilder på tjejerna i höstlöven. Blir bara poserande bilder just nu på Vinja när hon ska hålla sig lugn.


.

   

Mina vackra flickor   .


 

Bozza läser nyheterna   .


   

Mycke gula löv ute nu.


 

Mattes älsklingar   .


.

Söndag 12/10 Bozza spårat på vallen, blev ett spår på ca 960 meter med 11 vinklar med 8+slut. Hon hade lite problem i början för lagom när jag hade gått ut nästan hela spåret så kom det ett par med sina lösa hund springandes över spåret.

Funderade först hur jag skulle göra men tänkte jag chansar för sånt kan ju faktiskt hända på en tävling.


Har lite dåliga bilder från mobilen från den dagen.


.

 

Här låg dagens spår.


 

Bozza reda för sitt spår.


 

Duktig tjej med alla pinnarna   .


 

Det regnade på våran lilla sväng.


Måndag 13/10 Blev en cykeltur med Bozza på ca 6,3 km. Sen blev det Vinjas 25 minuters promenad   .


 

Mina söta flickor bland höstlöven.


.

Ja det var allt för denna gången, får se när jag orkar/hinner/har lust blogga nästa gång.


Natti natti   

 
 
Malin

Malin

17 oktober 2014 20:55

Tittar in ,läser ifatt lite inlägg och njuter av alla fina bilder.
Önskar er en fin helg.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards