Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Det Är Som Vanligt Dåligt Med Uppdatering Här

Av Heratorpets Vinja - 22 oktober 2014 23:15

Här är det tyvärr alldeles för glest mellan uppdateringarna   , men jag tänkte göra ett försök med ett litet inlägg.


Tisdag 14/10 Åkte ut till bruks och körde lite uppletande, 6 föremål blev det och hon hittade alla   .

Gick sedan ner på plan och körde lite kamplek där vi tränade på att kampa tyst. Blev även lite fritt följ.


Här kommer några bilder på Bozzas uppletande.


.

       


.

Lite springbilder efter bollen när träningen var klar. Lite svårt att fota när vi tränar   .


.

         


.

Blev även Vinjas 25 minuters promenad   .


Onsdag 15/10 Bozza fick ett spår som var 810 meter med 8+1 och ca 14 vinklar. Blåste en hel del så hon slog på vissa ställen, men hon hittade runt och alla pinnar hittade hon också   .


Medans spåret låg så gick vi Vinjas 25 minuters promenad   och det blev även några kort från våran lilla sväng.


.

 

Min lilla plutta   .


 

Poserar lite.


 

Kollar lite nyheter   .


 

Min lilla sötis   .


 

Mina söta flickor   .


.

Torsdag 16/10 Bozza och Vinja tränade i Treadmillen. Bozza 30 min varav 25 min trav i Jet Streamen och Vinja gick 2*8 min i skritt.


Fredag 17/10 VILAT


Lördag 18/10 Bozza fick ett spår på 820 meter med 8+1. Det blåste som bara den ute så hon slog lite, men skötte sih bra och hittade alla sina pinnar   .


Medans spåret låg så blev det Vinjas 25 minuters promenad.



 

Mulet och trist.


 

Liten schäferrumpa   .


Söndag 19/10 Blev sökträning med Mille och Ann-Sofie. Bozza älskar sök och skötte sig riktigt bra   . Gick bra även för Mille och Ann-Sofie   .


Hade ingen riktig kamera med, men jag fotade lite med mobilen och här kommer dom.


.

   

Mysan.


   

Ann-Sofie och Cosmo.


     

Bozza och Ann-Sofie.


   

Bozza och Mille.


.

Måndag 20/10 Vilodag för det var riktigt skitväder ute.


Tisdag 21/10 Bozza och Vinja tränade i treadmillen. Bozza 30 min varav 25 min trav i Jet Streamen. Vinja 2*10 min bara i skritt. Rehab personalen tyckte hon rörde sig bra   .


Lite bilder från mobilen när tjejerna gick i Tredmillen.


.

       

Bozza i tredmillen.


 

Vinja i treadmillen.


.

Onsdag 22/10 Blev först Vinjas promenad som nu är uppe i ca 40 min. Efter det så blev det ett uppletande för Bozza med 6 föremål och hon hittade alla   . Blev sen lite kamplek och lite fotgående, apportering och ett läggande. Gick skapligt bra men hon var lite taggade i början så det tog lite tid att få tyst på henne.


Inga riktiga bilder idag heller utan blev bara 2 st med mobilen.


.

 

På våran lilla promenad.


 

Duktig Bozza med sakerna hon hittade på uppletandet.


.

Ja det var allt för denna gången. Nu är det dags rasta tjejerna och gå o sova   




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards