Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 15 februari 2015

Dags För En Blogg Igen Då.....

Av Heratorpets Vinja - 15 februari 2015 22:17

Ja då ska jag väl försöka sammanfatta några dagar då   . Har fotat lite en del av dagarna så det är väl lika bra att blogga innan det blir alldeles för många....eller det är redan många.....över 60 st   . Så ni får sluta här om ni tycker det är för mycke kort.....


Fredag 6/2 Blev en promenad med Bozza på ca 4 km, sen hem och hämta Vinja och gick ca 2 km med henne också.


Hade kameran med mig så här kommer lite bilder från promenaden   .


.

 

Utsikt över ån, var blå himmel och sol   . Underbart   .


 

Min söta Bozza   .


         

Full fart efter bollen i snön   .


   

Bozza med sin boll.


 

Min lilla plutta   .


 

Mina älsklingar   


 

Vinja   .


     

Lite bilder från gårdagens intervallträning.


.

Lördag 7/2 Lena var här över helgen för Per fyllde. Så vi var på klubben på fm och körde uppletande med Bozza och Bärra, blev 5 föremål var.


Söndag 8/2 Blev intervaller med Bozza o Bärra, 4 st som blev 1000 meter   . Sen fick Vinja o Dunder skutta runt lite i snön.


.

         

Busiga syskonen Bozza o Bärra   .


   

Fina Bärra   .


   

Full fart igen.


 

Fina syskonen   .


   

Bärra   


 

Bozza   


 

Sötnosar   


   

Stiliga Bärra   .


 

Tjoohoo.....


.

Vinja och Dunder hade kul tillsammans ute i snön och här kommer lite bilder på dom.


.

         

Kul har dom.


 

Söta Dunder   .


   

Busig Vinja.


       

Akta dig tanten nu tar jag dig.....


 

Så fina   .


       

Lillplutten   .


     

Attackhunden......


 

Vinja, Dunder och Lena.


 

Söta Dunder   


 

Dunder och Vinja   


.

Måndag 9/2 Bozza tränat i water tredmillen. 30 min varav 25 min trav i jet streamen.


Tisdag 10/2 Promenad ca 5,5 km med Bozza. Blev ett pytte pass med lite fritt följ och ställande på promenaden.


.

 

Ända bilden som blev kvar från dagens promenad.


.

Onsdag 11/2 Åkte till bruks och körde uppletande med Bozza, blev 6 föremål. Försökte mig även på lite lydnad på parkeringen men det var alldeles för halt   .


Torsdag 12/2 Åkte till bruks och körde uppletande med Bozza, blev 7 föremål som gick bra  . Blev även 8 intervaller som sammanlagt blev 2 km.


Fredag 13/2 Vilodag   


Lördag 14/2 Blev uppletande med 7 föremål på bruks. Körde även 8 intervaller som blev 2 km.


Söndag 15/2 Blev först asfaltsspår för tjejerna. Bozza fick ett på ca 150 m med 6 små apporter i. Var länge sen sist så det gick lite si så där ibörjan. Men det blev bättre efter ett tag   . Vinja fick ett på ca 50 m, hon har svårt med asfaltsspår men vi kom till slutet i alla fall   .

Åkte sen till Våtmarken för att gå en lite kort sväng, där blev det även lite fotande.


.

   

Busig Bozza med bollen.


   

Tjejerna vid Våtmarken.


     

Min fina tant   .


   

Min söta Bozza   


 

Fina tjejerna   .


.

Ja detta är vad som hänt här, inte så mycke variation tyvärr utan det har blivit mycke uppletande och intervaller för Bozza. Men förhoppningsvis smälter snön bort snart så man kan börja träna nått mera, typ lite lydnad.


Ha det så bra så hörs vi en annan dag   

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards