Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2009 22:40

Idag fick vi till lite träning i alla fall. Har ju blivit lite dåligt med det på sista tiden  Sad , men idag så träffades Ingrid och jag på Eskilstuna BK för en genomkörare  Way To Go . Ingrid körde igenom hela elit lydnaden med mig med stopp där vi behövde peta i lite mer.

 

Finns en hel del att finputsa på  The Thinker ....

 

Fria följe - Tränger hon ibland, framförallt när hon är pigg och vi inte tränat på länge.

 

Ink med stå & ligg - brukar funka bra men idag så la hon sig på ställandet  Damn Damn, fast annars såg det bra ut..

 

Framåtsändande - Det måste väl ändå vara ett helvetes moment  Pulling My Hair Out, inte lätt att få riktigt bra....Men men vi kämpar på, någon gång ska det väl bli bra.

 

Krypet - är inte heller det lättaste nu när det ska in vinklar också  Hmm 2 , men med lite övning så kommer nog det också.

 

Skall - Skulle gärna vilja hon skällde bättre och satt stilla.

Metall app. - Där är jag riktigt stolt över min hund  Bow Down Before You ...Från att bara stått och glott på mig och undrat om jag inte är riktigt klok som tycker hon ska ta den, så springer hon full fart ut och tar den  Good Job. Självklart får hon bollen direkt, kör inga avslut då jag vill hon ska tycka det verkligen är kul komma med den.


Tunga app. - Har hon också fått mycke mer fart i.


Hopp sitt - Lysande

 

Stegen - Har lite problem med uppgången men börjar bli bättre på det också  Great.

 


Har tyvärr inga bilder när vi träna....Har inte lärt mig träna och ta kort samtidigt  Laughing 2. Kom på när vi var nästan klara att jag hade ju kunnat be Ingrid....Så stegen har jag några kort på.

 


  

Vinja på stegen.

 


  

På väg ner.


Men Ingrid minsann hon kom inte undan kameran  Waving. Här kommer lite bilder när Ingrid & Allt-I tränade...

 


  

Allt-I koncentrerad.

 


  

Framåtsändande...Allt-I är så duktig på det  Thumbs Up 

 


  

Lite häftig bild. Ingrid tränar framåtsändande den snabba delen och jag lyckas knäppa exakt i samma ögonblick som Ingrid klickar för det är bra. Allt-I håller precis på att vända på bilden.


  

Ingrid & Allt-I tränar kryp.

 


  

Allt-I på stegen.

 


  

Ska det verkligen vara nödvändigt att behöva vänta för att få lite korv på det här stället...

 


  

Söta Allt-I.

 


  

Hur länge ska man behöva vänta på bollen....

 


Eftersom det var jobbar dags på em igen så han vi inte med någon promenad. Gick bara en kort rastnings runda på bruks. Han med några kort på Vinja där.

 


  

Finns pinnar även i den här skogen....

 


  

Jaha så ska man posera igen då....

 


Idag har det snöat lite här hos oss....Usch vad tråkigt  I Can't , i alla fall nu innan det frysit på och blivit kallt. Blir ju bara blött och slask av det.

 

 

I morgon kommer Nina & Aqila hit och tränar...Ska bli jätte kul  Thumbs Up , så har ni tur kommer det lite bilder på det i morgon.

 

 

Ha en bra kväll  Blow Kiss 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards