Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 16 november 2009 17:15

På fm idag så passa jag på att cykla en sväng med Vinja. Bäst passa på innan det blir halt. Blev en tur mot våtmarken igen. Hade bestämt att idag skulle jag bara cykla och inte stanna på massa ställen och träna.

 

Tror ni jag klara det. Nej, nej  No , så klart jag var stanna på några ställen i alla fall  Wink.

 



  

Vinja start klar inför dagens cykeltur.

 


  

Vinja inspekterar plåt golvet.

 


  

Vinja på lilla galler trappan.

 


Finns även lite bryggor vid våtmarken som Vinja tyckte skulle kollas in lite.

 


  

Okej....Jag går nu.

 


  

Ser bra ut här i från också...

 


    

Lilla bron vid pumphuset måste också kollas.

 


Blev en skaplig tur idag också på ca en mil, måste ju hålla lilla damen i trim Sunshine.



På em blev det lite träning på Eskilstuna BK. Hade bestämt träff med Jessica och hennes kompis Linn.



  

Jessica & Gnista.



  

Linn & Trolla.

 


  

Gnista efter hon precis rullat runt i gräset.

 


  

Trolla poserar lite.

 


Både Jessica och Linn tränar inför lydnads klasserna. Jessica till Eliten, men Linn vet jag inte....Glömde fråga.

 

 

Det såg jätte fint ut när dom träna Bravo! . Han tyvärr inte se så mycke vad dom träna eftersom vi träna alla samtidigt. Men lite kolla vi, måste ju hinna ta lite kort också.... Wink.

 


  

Jessica & Gnista i fria följe.

 


  

Jag ser dig matte, ska vi gå snart....

 


  

Lite mera fritt följ på Jessica & Gnista.

 


  

Linn & Trolla. Men matte då, ser du inte vad ja är duktig....



Vinja och jag träna inte alla moment idag utan bara lite. Det blir ju tyvärr mörkt så fort nu  Pouty 

 

 

Försökte träna lite snabbare sättande för där finns det verkligen att träna på. Fick in några stycken, men vi har ju hela vintern på oss.

Ett inkallande med ställande blev det också. Idag visste hon vad stanna var  Bravo! , visst låg bollen bakom men har hon glömt så får man ju friska upp minnet lite.

 

Blev även lite sakta delen på framåtsändande, la ut bollen idag så hon inte skulle irra omkring som en yr höna  Turkey Feathers. Men när bollen ligger där blir det i alla fall rakt, kanske lite snabbt ibland men man kan ju inte få allt på en gång.

 

Metall apporten - Tyvärr inte lika snabbt in som hon har gjort, men jag vet att vi inte är klara där....Vi kämpar vidare.

 

Tunga apporten - Den var mycke bättre. Bra fart ut och skaplig in, inte helt okej in men ,men. Sen vet jag vi måste träna avslut.

 

Stegen - Gick jätte bra  Way To Go , verkar som hon hittat bra flyt uppför nu. Det känns skönt.



Var jätte kul träna med Jessica & Linn. Får hoppas det blir flera gånger.

 

 

Snart kommer det bli mindre kul.....ska iväg och jobba natt  Kicking Dirt. Inte kul alls.

 

 

Så mina kära vänner, hoppas ni får en god natt sömn för det kommer inte jag få  Wink.

 

 

Hörs i morgon  Hi.






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards