Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 7 november 2009 21:25

Är det någon som vet var solen är  Hmm, här lyser den i alla fall med sin frånvaro  Laughing 2. Känns som det aldrig blev ljust på hela dagen...

Är så svårt få någon inspiration göra något när det bara är kallt och ruggigt ute. Så det passade kanon att Vinja var och simträna på Strömsholm idag.

 

Visst gillar Vinja ALLT vi gör, men simningen är något alldeles extra tycker hon....Hon tjuter redan från bilen och är blir helt galen av lycka  Clappy . Sen att det är helt suverän träning är ju verkligen toppen  Way To Go .

 

 


  

Vinja sitter och väntar....Att få en bra bild i det läget är inte lätt för hon vill bara UT!!!!!

 


Att vänta innan vi ska in är inte populärt  I Can't . Det ska bara vara full fart in....

 


  

Okej då...Jag sitter väl då om du prompt måste ta en bild innan jag ska in....Men gör det SNABBT!!!!!

 


  

Så här ser det ut där vi simmar.



  

Vinja klar för att ta sig ett dopp....

 


  

Äntligen fick jag komma i och bada.....Det här är livet  Wakka Wakka 

 


  

Rex gillar också att bada....

 


  

Vinja kämpar på i jet streamen. Den ger verkligen bra träning, till o med Vinja blir trött av den...

 


  

Ge fan i min leksak  Grrr 



  

Man blir trött efter ett hårt tränings pass  Good Job....Fast måste jag gå upp redan  I Can't 

 


  

Ny duschade hundar.



  

Angie håller på att ta på Rex sitt täcke....

 


  

Vinja klar att åka hem!!!!

 


Som vanligt var jag minst lika blöt som Vinja var  Sadly I Can't , det är väl den enda nackdelen med simningen...Men himla kul har Angie, jag och hundarna när vi är där. Är verkligen veckans höjdpunkt att få åka och simma  Raise The Roof 1.

 

 

Brukar simma ca 25 min med Vinja, hon hade säkert hållt på längre men man har ju tyvärr inte så lång tid där inne...Är en av anledningarna att Angie & jag alltid tar sista tiden för då behöver man inte stressa  Thumbs Up utan hinner tvätta dom ordentligt.

 



Var ju meningen jag skulle fått lite uppdaterat på hemsidan igår men Angie har blivit sjuk  Sad . Kanske hinner vi med en liten uppdatering i morgon om hon känner sig bättre Happy .

 



Måste också gratulera min fantastiska tränings kompis Ingrid & Allt-I. Dom har varit och tävlat i dag och fått ytterliga ett CERT i rapport  Too Happy 1. JÄTTE GRATTIS till er!!!!!


  

Ingrid & Enduros Allt-I.

 



Nu blir det inget mer för idag utan ni får nöja er med det här!!!!

 

Ha det bra tills vi hörs nästa gång  Blow Kiss.














Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards