Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 12 november 2009 22:16

Äntligen tror jag att min förkylning börjar ge sig på riktigt. Var första dagen på länge som man inte vakna med sprängande huvudvärk  Too Happy 1.

 

 

Har faktiskt hunnit med två fys träningar med Vinja idag  Yes!

 

 

Vid lunch så träffades Angie och jag för att gå ut och gå en sväng.



  

Vinja väntar att dom ska komma....



  

Okej!!! Får väl roa mig själv tills dom kommer då....Pinnar smakar alltid bra  Eyebrow .

 


  

Kan det vara dom som kommer nu...Men ta inte min pinne bara.

 


  

Här kommer Rex & Angie.



Vi gick ut mot udden och bort mot Torsharg. På vägen dit hittar vi några stockar som låg i en hög, dom var vi ju självklart tvungen att testa.

 


  

Bra utsikt har man här uppe....

 


  

Angie, Rex & Vinja på Torsharg.



Sedan gick vi till "dödsbacken" och köra lite backövningar. Vet inte varför den kallas så, men det är väl någon som tyckt den är lite läskig. 

Tur man inte är hund och behöver göra nått sånt. Har också en himla tur att Angie alltid går upp i backen och jag är kvar längst ner  Thumbs Up. Rätt skönt slippa gå uppför den sega backen  Wink. Fast en gång fick jag offra mig för Angie hade tagit med kameran, men glömt stoppa i batterierna  Lightbulb Idea . Inte så smart kanske men man kan inte komma ihåg allt.

 

Bilderna när dom springer är väl inte så lysande, men håll tillgodo ändå.

 


  

Vinja & Rex på väg upp till Angie som står högst upp.

 


  

Vinja på väg ner....

 


  

Rex på väg ner...



  

Två laddade hundar som bara väntar på att få springa igen.

 


  

Ha Ha du har ingen boll....Ta den om du kan...

 


Man blir ju faktiskt trött också av att springa så mycke. Så Vinja & Rex passa på att vila sig lite när vi kom till Torsharg  Sunshine 

 


  

Skönt med lite vila också.



På kvällen fick Vinja sig ett pass med klövjeväskan också. Tyvärr så var det ju mörkt så på den turen blev det inga kort. Så ni får nöja er med ett gammalt kort.

 


  

Söt Vinja med klövjeväskan.

 


Det var det som vi hunnit med idag. Promenaden med klövjeväskan blev bara 4 km men det fick räcka när hon sprungit i backen också tidigare på dagen.

 

Så nu mina kära vänner så ger jag upp med bloggandet för idag. Ha det så bra tills i morgon så hörs vi säkert då  Wink.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards