Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 11 november 2009 21:18

Hej igen alla mina vänner  Waving, hoppas eran dag varit bra. Här är det tyvärr bara mulet men det regnar i alla fall inte  Way To Go.

Tyvärr är inte min förkylning riktigt bra än, i alla fall inte på förmiddagarna då finns det ingen som arbetar på hjärnkontoret alls  I Can't, men blir bättre runt lunch då verkar dom ha börjat jobba mina små hjärn celler...Kan undra om dom har flex tid  Thinking.

 

 

Så idag blev det en cykel tur till våtmarken, brukar försöka hinna med att cykla ca 2 ggr/vecka om tid och väder tillåter.

 

 

Blev en liten annorlunda tur idag då vi passa på att miljö träna lite på olika platser ut efter vägen. Är väl bra friska upp lite sånt när dom blivit vuxna också, inte bara som valp/unghund.

 

 

Första stoppet blev vid ett av pumphusen som finns ut efter vägen som har en lite ranglig bro att gå på.

 


  

Lite rangligt var det på bron, men hon tyckte det var okej att gå där. Är bara träna vidare.



Cyklade sen vidare och kom till något som jag tror slussar vattnet, men är inte säker.

 


  

Här uppe var vi och kollade & även kampa med trasan lite. Först var det lite läskigt men gick över rätt snabbt.



  

Galler trappan ner till där vi var.

 


    

Så här såg det ut på andra sidan. Som ni ser rinner vattnet till höger och bakom är E20. Den var inge konstigt alls att gå på Wakka Wakka.

 


  

Det simma några vackra svanar vid våtmarken.

 


  

Snälla matte kan jag inte få bada här.....Bara lite....



Var även uppe i fågeltornet idag igen, Vinja springer gärna upp dit och vill kolla.

 


  

Vinja på väg upp.

 


Vi verkar ha haft fint besök här också, såg familjen Anka här.....


  

Kan det vara familjen Anka med Anna Anka i spetsen....Det var bara ett massa svammel på dom så det var säkert hon  Laughing 2 .



Sen är jag lite osäker på om min hund vet att hon faktiskt tillhör kategorin bruks hundar, ska dom inte vara på marken och arbeta  Question Mark.

 


  

Är det detta som kallas för fågel hund  Hmm ....Börjar faktiskt bli lite fundersam vad jag köpt för något  Too Funny 

 


Turen runt våtmarken blev ca 1,1mil, men tror ni hon var trött???? Inte alls, lika busig och stollig som vanligt.

 

 

På hemvägen blev det poserande på en sten. Hon är verkligen en liten ängel min hund som står ut med alla konstiga kort hennes matte ska ta till bloggen.

 


  

Stående på stenen.

 


  

Liggande...

 


  

När studie av Vinja.

 


Hon är verkligen SÅ UNDERBAR min Vinja. Hänger på i allt jag gör och är så positiv min lilla tjej  Sunshine . Skulle inte byta bort henne för alla pengar i världen  I Love You.

 

 

Det var vad vi pysslat med idag, hoppas vi slipper regnet i morgon också och gärna lite sol också  Way To Go.

 

 

Hoppas ni står ut med mitt svammel här på bloggen, vore kul om fler kunde bara skriva nått lite i alla fall och tala om vad ni tycker  Ummm .

 

 

Ha det så bra så hörs vi i morgon  Wink 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards