Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 15 november 2009 23:18

Halloy igen  Waving. Har nyss kommit in från en kvälls promenad med Angie & Rex. Tog en liten chansning och tog kameran med mig och blev lite förvånad hur helt okej bilderna blev fast det var beck svart ute.

 

 

Kolla själva och se vad ni tycker....

 


   



    


  



  



  


Tycker det är helt okej för att vara taget i mörkret.

 

 

Den här sista bilden på Angie & Rex syns inte så bra, men lägger in den i alla fall...

 


  



Så mina vänner, nu är det verkligen Natti Natti   Sleeping 




Av Heratorpets Vinja - 15 november 2009 19:58

Träffade Janne & Anki idag för lite spår träning, alltid lika kul  Thumbs Up. Vädret var väl inte så speciellt lysande, men vi klarade oss utan regn i alla fall det får man vara glad för. Även om ingen hade blivit ledsen om solen hade tittat fram  Sunshine.

 


   

En glad Anki vid sin bil.



Janne gick mitt spår igen eftersom han vet vad vi behöver träna på. Blev inte ett full spår men en massa apporter blev det, 9 + slut blev det. Missa en pinne så det var ju bra  Clapping. Han hade lagt in 3 spets vinklar idag på spåret, två av dom tyckte jag gick riktigt bra men en irra hon runt en bra stund. Men hon löste det till slut av sig själv Thumbs Up efter en del varv runt i skogen  .



   

Janne på väg ut att gå mitt spår.

 


Jag gick Berras spår idag. Blev lite längre än jag tänkt mig då jag måste gått lite snett  Ponder. Ville ha ca 4 - 500 meter spår ca, men tror det blev ca 700 meter.

 


   

Janne selar på.

 


   

Berra & Janne på väg ut i spåret.

 


   

Berra hitta en apport  Bravo!.

 


Har inga bilder på Vinja i spåret, men vi körde ett uppletande också så då kunde jag ta några. Lite suddiga men men....

 


   

Japp matte, nu är jag redo ut och leta efter alla saker.

 


   

Nu sticker jag, kommer snart....



   

 Woohoo!Jag hitta en, visst är jag duktig matte.....

 


Hon hitta alla saker min lilla tjej, duktig hund  Well Done .

 


Janne hade även grill med idag också så vi åt korv med bröd. Riktigt mumsigt  Perfecto.

 


  

Janne skulle tända grillen men vet ärligt talat inte vad han gör. Vi kom fram till Anki och jag att han ville nog ringa någon och körde med ett gammalt beprövat sätt.....Röksignaler ROTFL  , kanske inte så effektivt men billigt   Laughing 2.

 


  

Tillslut fick Janne fart på grillen.



Anki la ett blodspår till sina Kira.

 


  

Här har hon hittat sin älskade klöv.



  

Anki och Janne i en liten diskussion...

 


  

Jaha...Hur var det den här funka nu igen Thinking . Ska den sitta så här eller andra hållet.

 


Berra och Vinja fick även busa en stund. Hej och hå vad dom sprang, var inte lätt ta bilder men några skapliga blev det.



  

Hallå kompis ska vi leka.....



  

Men kom igen då, säg åt din husse släppa dig så vi kan springa lite.

 


  

Okej....Nu är jag lös...Vad ska vi göra nu då???

 


  

Vi springer....Kom och ta mig om du kan....

 


Vinja vet att Janne nästan alltid har köttbullar och sånt måste ju självklart utnyttjas tycker hon.

 


  

Okej om jag sitter så här fint och tittar på dig, kan man få en köttbulle då tro....

 


  

Men hallå....Hur mycke ska man behöva göra egentligen för en ynka köttbulle  Thinking .

 



Det var våran dag idag. Har haft jätte kul, är bara synd att det blir mörkt så fort ute  I Can't .

 

 

Snart ska min kompis Angie och jag ut och gå i mörkret. Vet inte var än men vi brukar lösa det tillslut även om det kan kännas bra förvirrat först  Rolling Eyes .

 

 

Ha en fortsatt trevlig kväll....Imorgon ska jag träna med Jessica och några kompisar till henne. Ska bli kanon kul  Bounce .

 

 

Hörs i morgon  Big Hug.










Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards