Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Heratorpets Vinja - 1 november 2009 19:12

Den här helgen har det verkligen varit fullt upp......

 

 

Igår lördag var jag och filmade MHt för Enduros B-Kull, det var kul att kolla på men lite jobbigt att filma så länge. Alla var jätte duktiga och en del riktigt lysande på vissa moment Bravo!....För bättre info får ni läsa på Enduros hemsida.

 

 

Vi hade himla tur med vädret, var uppehåll hela dagen och solen sken fram till lunch  Sunshine. Eftersom jag filmade hela MHt så kunde jag inte själv ta några kort, men Carina var snäll och tog min kamera också så jag fick lite bilder.

TACK Carina!!!  Thank You.

 

 

Här kommer lite bilder på dom duktiga och fina hundarna.


   

Enduros Blixtra vid spökena.

 


   

Enduros Bonus som vill ha kamp trasan för sig själv.

 


   

Josefina & Enduros Bolt vid overallen.

 


   

Erik & Enduros Brave vid skramlet.

 


   

Mats & Enduros Borka.

 


   

Eva & Enduros Bias.

 


   

Det här är Anna som är Mats & Carinas dotter, den med fingrarna över Annas huvud är Daniel som har lite kul.

 


   

Enduros Bestha Elsa och matte Lina som tyvärr inte kunde vara med för Elsa löpte, men som var där för att kolla in Elsas syskon.

 


   

Söta Elsa.


På söndagen blev det lite träning för Christer för dom som ville Good Job . Vinja och jag fick hjälp med fria följet...eller rättare sagt jag, var jag skulle ha min vänster arm  Annoyed And Disappointed . Sen kolla han på hur hon ligger på långa inkallning och om hon reagerade när han ropade "KALLA IN"....Hon låg stilla idag och låg bra hela tiden  Great , blev bara lite ryckning sista gången Christer ropade, men hon låg kvar.

 

 

Han fota lite själv under söndagen men inte mycke, det var rätt urrigt och kallt ute idag så det blev inte så många  Sorry. Men några blev det och dom kommer här....

 


  

Eva och Ola som har Bias, deras Tova syns lite bakom.

 


  

Evas vackra och duktiga stor pudel Tova.

 


  

Anita, Carina (som hjälpte mig fota) och Annelie.

 


  

Ingrid & Enduros Allt-I, som är mamma till B-Kullen. Bakom syns Christer, Tova, Eva, Lina och Ola.


Så mycke motion för Vinja blev det inte helgen  Pouty, men vi får ta igen det nästa vecka  Thumbs Up .


  

Vinja slappar i sängen vi sov i under helgen.

 


Det har varit jätte kul att träffa alla i B-Kullen och deras hussar & mattar  Woohoo!. Ha det så bra med era små, som ju nästan är stora nu & Lycka Till i framtiden med era hundar.

 

 

Det var allt för den här helgen.....Hoppas även ni alla också haft en trevlig helg.

 

TACK!!! Ingrid för jag fick vara med och träna med er  Thank You .

 

Kram på er alla  Couples 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards