Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Flitiga I Skogen

Av Heratorpets Vinja - 9 december 2009 16:53

Flitiga med promenad har vi varit idag i varje fall. På fm åkte vi och träffa Laila & Kenzo. Gick hemma hos dom på elljus spåret. Vi hade tur som hade uppehåll för tidigare på morgonen hade det regnat     . Fick faktiskt även se lite blå himmel under en kort stund  .

 

Sen blev det bara hem för att träffa Angie för att ta en sväng med henne och Rex. Vi gick upp i skogen och körde lite terräng träning idag.

 


  

På elljus spåret.



  

Kenzo spanar efter Vinja i skogen.

 


Hittade en lastbil med en ramp på vid vägen utefter spåret. Självklart var vi tvungna att testa den.



  

Vinja uppe på lastbilen.

 


  

På väg ner.



  

Kenzo kolla också läget där uppe.

 


  

På väg ner på rampen.

 


  

Testa lite stenar hemma i Kenzos skog också.



  

Vinja & Kenzo, två sötnosar i mossan.



Elljus spåret går ju även förbi parken zoo och där träffa vi på några Gnuer i en hage.



  

Lite skumt se såna här mitt ute i en hage här i hemma.

 


  

Kom inte hit och stör.

 


  

Mattes lilla sötnos   .

 


Sen blev det ett litet besök på Mc Donalds för att stilla den värsta hungern innan det var dags igen. Är kanon skönt när man kan uttyttja hela dagen att vara ute och promenera.


  

Posera det är vi bra på säger Vinja & Rex.

 


  

Lite spökligt blev en del kort också.



  

Vinja & Rex med sina älskade bollar efter en intervall.

 


  

Vinja i lingonriset.

 


Dagens promenad blev sammanlagt ca 13 km så nu var det skönt komma hem. Ska ut och jobba i natt så jag ska snart försöka gå och sova några timmar, inte alltid så lätt man vet man måste.

 

 

Så ha en skön och torr kväll nu så hörs vi nog i morgon, med hopp om bättre väder.

 

 

Bye Bye   , lite önsketänkande för sånt väder lär dröja länge innan vi får.






  

 
 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

9 december 2009 17:32

Skönt med dubbla promenader. Och som sagt inget regn. Nu "gläds" man åt det varje dag :-)
Kram!

http://www.razzeltrazzel.se

 
Maja Jaro & Hinta

Maja Jaro & Hinta

9 december 2009 18:28

Härligt!! De är mys när man har prom sällskap o att vovvarna funkar tillsammans. Måste bara säga att Kenzo, vilken snygging (man är väll lite svag för malle när man har en själv)
Hoppas du fick lite sömn innan jobbet
Kram

http://www.freewebs.com/majazarges

 
Vicky

Vicky

9 december 2009 20:19

Vilken trevlig dag ni har haft. Ja man är nöjd med det lilla, alltså inget regn. Men nu vill jag ha det kallt så man har rena hundar.

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Marie

Marie

9 december 2009 20:39

Trevlig blogg med härliga hundbilder! Tack för titten!

Hos mig kan man vinna senaste familjefilmen från DISNEY... Titta gärna in!

Marie

http://hundblogga.blogspot.com

 
Kerstin

Kerstin

9 december 2009 22:59

ja vad ni är flitiga med härliga promenader...jag har lovat mig själv och mina vovvar att bara jullovet är här så ska vi vara ute varje dag...just nu är det endast korta prommisar som hinns med!
Må sågott kramar!!!!

http://trekillarsblogg.bloggplatsen.se

 
Louise

Louise

9 december 2009 23:49

Hejsan! Va flitig du är med din härliga Vinja. Det syns ska du veta då hon ser enormt fin och välmående ut. Kram och sköt om er i mörkret

http://www.sparmarkenskennel.se

 
Mia

Mia

10 december 2009 09:38

hej tjejen.
Ser att det inte e bara jag som rumlar i skogen, ni e ju minst lika flitiga som oss ju.
Så skönt å ha hund, hela dagen e förgyld kan man tycka. Eller som min kära mor säger: du har inget liv. Hm
Men å andra sidan jag har ju ett hundliv ;-).
Ja solen lyser verkligen med sin frånvaro,grått mörkt å trist..längtar efter snö!
Kramkram från mej Mia med flock.

http://www.sokhundarna.se

 
Ingen bild

Eva R

10 december 2009 20:00

Som vanligt härliga skogs(och gnu) bilder.Och hundarna klart är snygga dom också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards