Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Vinja På Promenad Med Sonen Zäpo

Av Heratorpets Vinja - 21 maj 2010 23:14

Har fått en liten sovmorgon idag då jag jobbade emHappy. Hade även tur att Per hade varit ute med Vinja strax efter kl 5 för han hade vaknat och var pigg. Så jag behövde bara ge henne mat vid 8 och kunde ligga sen en liten stund tillWakka Wakka .

 

Vilken värme det varit här idag också  Sweaty , strålande sol hela dagen  . Kan inte påstå jag var speciellt glad när klockan blev strax efter kl 1 så man var tvungen åka och jobbaThumbs Down .

 

Men vi har även hunnit med en promend med Angie, Rex och ZäpoWalking Dog . Blev faktiskt en riktigt bra runda fast Zäpo var med för han satt i barnvagnen större delen av promenaden.

Blev ut mot udden och bort mot Kolsta, vart ungefär ca 8km.

 

Här kommer lite bilder från dagens promenad.

 

  

Zäpo hade hittat en pinne han gilla.

 

  

Sitter fint.

 

  

Var duktig att gå på bron också.

 

  

Zäpo, Rex och Vinja blöter fötterna lite.

 

  

Det var skönt i vattnet.

 

  

Zäpo & Angie.

 

  

Lite bus efter badet.

 

  

Måste ju fostra sonen lite också.

 

  

Vinja, jag, Zäpo Och Rex.

 

  

Hej morsan, har du hittat en pinne.

 

  

Zäpo har hittat en egen pinne.

 

  

Rex, Zäpo & Vinja vill alla ha samma pinne.

 

  

Mor och son.

 

  

Vad gör du grabben.

 

  

Rex & Vinja har dragkamp och Zäpo tittar på.

 

  

Kolla vilken liten skönhet.

 

  

Morsan varför har du huvudet i väskan.

 

  

Så söta.

 

 

 

Det blev även en liten filmsnutt när Vinja, Rex & Zäpo leker med pinnen.

 

 





  


Nu var det slut med kort och film för denna gång. Blir förhoppningsvis lite mera i morgon. Ska åka till Södertälje i morgon och träna med SHK, är träning inför Landskampen som är mellan Sverige och Norge i höst.

 


Nu är det bäst jag går och nattar mig så jag orkar upp i morgon.

 

Ha en skön helg och sköt om er Kisses





 
 
Nina

Nina

22 maj 2010 07:26

Vilka fina kort på Vinja och puppisarna :)! Ziwa liknar ju en riktig liten prinsessa *pussar*. Lilla Zäpo i barnvagnen ser ut som en riktig liten påve. Kan tänka att det är skönt att ha Vinja hemma igen! Ha en go helg. //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Mia och Razzel

Mia och Razzel

22 maj 2010 21:55

Vilka härliga bilder. Skönt att komma igång med riktiga promenader igen. Härligt att se alla tre leka tillsammans

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards