Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Heratorpets Vinja - 1 december 2009 21:13

Vi har haft sol idag   så himla härligt, man blir så glad bara den lyser lite   . Blev en hel del kort igen, blir verkligen mycke roligare kort då.

 

 

Blev en tur till skogen för att köra lite terräng träning. Vinja tycker det är kanon kul att springa efter sin boll i skogen   . Gick dit med Angie och Rex. Är så bra när dom är med för när Rex får starta lite före så kämpar Vinja som bara den   för att komma i fatt.

 


  

Ser du matte, jag har hittat en pinne igen.

 


  

Tycker inte den smakar riktigt bra tror jag   .

 


Sen kom Angie och vi gick bort mot udden, eftersom solen lyste så fick hundarna vara lite fotomodeller i solen.

 


  

Vinja & Rex så söta i solen.



  

Min lilla fina flicka   .

 


 

Angie håller på att ta kort på Rex, när jag passa på ta på henne och Vinja.

 


Tyvärr var det ju fortfarande geggigt ute   , men inte mycke göra åt. Fick ju vara glad åt solen i alla fall.

 


  

Om jag blundar hårt så kanske inte matte ser att jag springer i vatten pölarna.

 


När vi kom ut på gärdet blev dom lite busiga Vinja & Rex. Är ju alltid kul när dom springer lite.



  

Okej, tycker ni vi ska springa lite....

 


  

Okej, vi gör väl det då. Men hallå Vinja, spring inte så fort jag hinner inte med.

 


  

Har du tänkt behålla hela den där pinnen för dig själv.....Jag vill också ha.

 


  

Söta Vinja i solen   .

 


Sen gick vi äntligen upp mot skogen. Är inte lätt hinna med att gå när man ska hinna med vara paparazzi fotograf också  .

 


  

Vinja har varit och hämtat sin boll.

 


  

Liten söt vovva i solen.

 


  

Blir det bra om jag ligger så här.

 


  

Men kom nu då. Vi ska ju iväg och springa i backen nu, dom är ju redan långt där borta.

 


  

Kommer matte, jag ska bara kämpa mig upp för backen så kommer jag.

 


  

Min lilla pussgurka   .

 


Blev lite springa leta efter bollen också när jag lyckades lura henne några gånger att springa åt fel håll. Blir så bra träning att springa i mossan och blåbärs riset. Känner ju bara hur jobbigt man själv har, hur jobbigt är det då inte för dom   .

Vi gick ca 6 km så hundarna måste ju i alla fall sprungit minst 8-9 km.

 

Sen blev det hem till duschen, som vanligt   .

 

 

Som ni märker finns det inte så roliga smileys idag   . Kommer inte in på den sidan med kul smileys, vet inte om den bara krånglar eller om det är bloggplatsen som inte släpper in mig   . Tråkigt är det i alla fall. Men inte mycke göra åt, får hoppas det funkar i morgon   .

 

 

Ha det så gott så hörs vi i morgon. Får hoppas solen vill lysa då också. Just nu har vi minus grader här så har vi tur slipper Vinja duschen i morgon.

 

 

Natti Natti   







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards