Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Heratorpets Vinja - 20 december 2009 16:56

Har varit fint väder idag också men tyvärr ingen sol   , men ca -6 grader och vindstilla. Har tyvärr inte hunnit gå något idag då vi skulle åka och simma    med Rex & Vinja vid halv 1. Ska även ut och jobba i natt så det blir bara simma idag.

 

Blev även lite kort på första rastnings rundan idag   .

 


  

Läser lite "tidning" på morgonen.

 


  

Lilla pluttan   .

 


Sen bar det iväg till Strömsholm, hade snöat en del igen så man fick ta det försiktig.

 


  

Strömsholms Djursjukhus.

 


  

Vinja väntar på att få komma in och simma   .

 


  

Angie förbereder Rex för poolen.

 


  

Äntligen i badet   .

 


  

Rex gillar också att simma.

 


  

Kompisarna Rex & Vinja  .

 


  

Badbruden Angie   .

 


  

Så här vackert såg det ut från fönstret där vi simma.


  

Vinja kämpar på i Jet Streemen.

 


  

Min lilla badbrud.

 


  

Skynda dig nu Rex, du blir ju efter....

 


  

Inschamponerad liten tjej.

 


  

Rena trötta hundar efter dagens träning    .

 


  

I väntrumet snart på väg hem. lite trött är hon nog också.

 



Rex och Vinja brukar busa lite när vi kommer ut, så även idag. Trodde dom var trötta efter simningen.



  

Verkar vara nått väldigt intressant här...

 


  

Rex busig.

 


  

Okej, kom igen då kompis....

 


Blev nästan 30 min simning för Vinja idag. Brukar börja med ca 4 min uppvärmning, sen sätter vi på Jet Streemen. Sen blir det lina i 2 * 1 min med vila när Rex simmar i linan. "Vila" ca 4 min, lina 2 * 1 min. Avslutar med ca 4 min simning. Om ni börjar räkna så förstår jag att ni undrar hur jag kan få ihop den tiden till 30 min   . Men det tar ju oftas lite längre tid när vi byter lina med varandra och sen blir det inte exakta tider. Men brukar kolla tiden när vi går i och sen upp och det brukar bli mellan 25-30 min.

 

 

Solen försökte nog komma fram idag   men lyckades inte riktigt.

 


  

Visst ser det vackert ut med snön och solen som försöker komma fram. Riktigt härligt väder  .

 


Det var våran dag. Ska snart till jobbet så ha en skön natt ni som får sova   .

 

 

Håller även tummarna för Ingrid som ska åka och para Aqila i morgon   .  Får hoppas det går bra och att Ingrid kör försiktigt som ska åka iväg så långt.

 

 

Hörs i morgon    






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards