Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 30 december 2010 23:12

Idag har vi gått på halvfart både Per och jag Thumbs Down. Blir verkligen super seg när man är förkyld.

 

Har inte blivit någon promenad med Vinja mer än upp till apoteket och tillbaka. Så nu har vi laddat upp med värktabletter, Kan Jang och en massa andra tabletter.

 

Några bilder från den lilla stunden blev det. Men inte så många, fast jag är inte ledsen för det. Har nämligen redan lagt in över 500 kort den här månaden så nu måste dom laddas upp en och en. Och det tar längre tidPouty.

 

 

  

Vinja spanar efter sin husse.

 

  

Äntligen så kom han.

 

  

En pinne hitta hon som hon gillade.

 

  

Hon bar den med en bit också.

 

  

Vinja med bollen, kolla vilken konstig min hon fick.

 

  

Svårt val....Bollen eller pinnen.....

 

  

På väg efter pinnen.

 

  

Tänker du kasta idag eller.....

 

  

Husse hängde upp Vinjas boll i trädet.

 

  

Vinja fångade den med ett skutt.

 

 

 

Riktigt seg och tråkig dag har det som sagt varit idag Thumbs Down, men det är inte mycke att göra åt. Har blivit en hel del TV tittande idagTV 1för det är det ända vi orkat med.

Nu har jag föresten tagit två citodon så nu börjar det kännas rätt okejWink.



  

Just nu sitter jag och väntar på telefonsamtal från Jessica. Kan ev vara så att Gnista är på gång att börja valpa, men hon är inte säker än. Så vi får väl se om det kommer ett telefonsamtal i natt.

 

 

Ska försöka hinna uppdatera lite i morgon också om jag hinner. Men om inte så får jag önska er alla Ett Riktigt Gott Nytt År Happy New Year








Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards