Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 5 december 2010 23:08

Idag så har det varit lite simträning för Vinja   även Rex var med och simmade.

 

Är verkligen veckans höjdpunkt för vovvarna för dom tycker det är så kul  Too Happy 1. Vinja simmade ca 25 min idag och det blev även 2*2 min i linan och Jet streemen. Det märks verkligen att det är jobbigt och ger resultat  Thumbs Up.

 

 

Efter badet så blev det lite bus med sonen Zäpo utanför, och det var också uppskattat av bägge två  

 

Försökte fota lite inne när dom simmade men jag vet inte alls vilken inställning jag ska ha på kameran. Vissa av dom får en grönaktig ton och ser inte bra ut alls Thumbs Down. Men några lyckades i alla fall bli bra   .

 

 

   

Vinja och Rex.

 

    

Det är kul att simma tycker Vinja.

 

    

Rex kommer simmande.

 

   

Vinja kämpar i Jet Streemen.

 

 

Efter badet blev det som sagt lite bus ute i snön med Zäpo en stund innan vi skulle åka hem.

 

 

   

Kolla in stilen.

 

    

Zäpo på hugget.

 

    

 

   

Rex & Zäpo.

 

    

Zäpo.

 

    

Vinja har övertaget.

 

  

Min vackra Vinja.

 

 

   


   

Mycke bus blev det.

 

 

   

Mulet och grått hela dagen   .

 

 

   

Ännu mera snö har det också kommit.

 

 

 

 

Så har våran dag sett ut idag, hinner inte så mycke när man ska iväg och jobba.


Hoppas ni har haft en bra andra advent   .   






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards