Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 11 december 2010 20:45

Idag har jag varit så jätte seg och trött Sleeping, blev inte mycke nattsömn då jag inte la mig föräns efter kl 12 och jag gick upp 4,30. Har varit som en zombi hela dagen  Thumbs Down .

 

Blev i alla fall en promenad runt Gunnarsskäl efter jobbet med Angie och hennes grabbar. Dagen sväng blev lite drygt 7,5 km. Tyvärr var klockan redan 3 innan vi började att gå så det började redan att skymma och innan vi var klara var det mörkt.

 

Lite bilder blev det även idag men då det inte var så ljust ute så blev dom där efterThumbs Down. Har försökt att ljusa upp dom lite men nått lysande resultat blev det inte  Pouty.

  

Men hundarna hade i alla fall kul  Bounce och for omkring i snön som galningar. Även Spike var med och busade lite men han tyckte nog Vinja och Zäpo var lite för hård hänta så han höll sig mest på sidan eller gick runt och strosa lite som tjuren Ferdinand  Cow 2 .

 

Fast vi gick på plogade vägar så var han ett litet snömonster när vi kom till bilen. Han tyckte inte alls han skulle hålla sig på det plogade utan for omkring i den djupa snön han också Snow Angel.

 

 

  

Spike får sitta i baksätet när Rex o Zäpo är med.

 

  

Vinja har fått när Zäpo i snön.

 

  

Nu du morsan, snart får jag ner dig också i snön.

 

   

Kul har dom i snön.

 

  

Spike och en halv Vinja.

 

  

Mycke spännande dofter är det i skogen.

 

  

Ser nästan farliga ut med dom käftarna.

 

  

Även Spike var med och lekte lite.

 

  

Kul i snön hade dom.

 

  

Angie & Rex.

 

  

Två små snömonster.

 

  

Härligt att se dom ha så kul tillsammans.

 

  

Vinja letar efter nått i snön.

  

 

 

Efter promenaden så var det bara hem, börja med maten och fixa lite. Är så himla jätte trött så jag får se om jag orkar kolla in era bloggar i kväll. Ska försöka, men lovar inget I'm sorry.


Hoppas ni alla haft en bra lördag, helst med lite sol  . Här har tyvärr solen lyst med sin frånvaro hela dagen och det har bara varit grått uteBlack Cloud. Men som tur inte så kallt, bara -6 grader  .

Sköt om er och ha det så bra så hörs vi i morgon Hello.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards