Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 23 december 2010 23:14

När vovvarna fått lunch och jag vaknat till så blev det en liten promenad med Angie, Rex & ZäpoWalking Dog. Blev en väldigt kort sväng idag ut mot udden o runt vid Torsharg. Vi hade båda lite saker att fixa och det var även rätt kallt ute, ca -15 grader var det nog  Snow Brrr fast ändå skönare än i morse när jag kom hem från jobbet för då var det -25 grader här Cold Breath. Det var verkligen inte skönt då vill jag lova.

 

Dagens sväng blev kanske lite drygt 3 km, men Vinja och Zäpo lekte och sprang rätt bra så dom fick i alla fall röra sig mera.

 

 

  

Spike och Zäpo.

 

  

Två söta snömonster.

 

  

Fina Zäpo.

 

  

Tre söta hundrumpor springer iväg.

 

  

Min fina Vinja.

 

  

Spike hittat nått spännande.

 

  

Kul i snön tycker Vinja.

 

  

Zäpo spanar.

 

  

Lite sol hade vi idag.

 

  

Häftig bild på mor & son, tyvärr lite suddig.

 

  

Spike ser så läcker ut när han kommer springande.

 

  

Läcker vinterbild.

 

  

Vinja och Spike.

 

 

Efter promenaden så blev det en tur hem till Vicky för lite klovård av Spike. Det är Vickys man/sambo Janne som fixade det.

 

 

  

Janne i kloklippar tagen.

 

  

Happy & Spike.

 

  

Alla tre leker, tyvärr även suddig bild här.

 

  

Vinja kollar in vad grabbarna gör.

 

 

  

Fixat Spikes jul frissa.

 

 

Efter jag varit hos Vicky så blev det en tur till växtriket för lite inhandlande av blommer att göra en julgrupp till min mamma. Han inte göra den nu på kvällen för jag hade glömt tagit in jorden som stod på balkongen, och den var ju genom frusenFrozenså jag får vänta tills den har tinat.

 

 

Hoppas att ni alla får en bra julafton nu med god mat och trevligt sällskap.

 

 

               

 

 

  

 

 







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards