Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 21 december 2010 20:09

Hu vad kallt det varit idagFreezing Cold. Runt en -15 minus var det när vi var ute och gick idag  Walking The Dog Female så det var inte så jätte skönt ute. Märkte även efter ett tag att Vinja frös lite om tassarna, men den lilla tokan skulle springa i snön och leka med sin boll så det var inte konstigt hon frös dåToo Cold

 

Jag gick ut runt 2 taget och då fanns det fortfarande lite sol   men runt en kvart i 3 så såg man inte alls mycke av den. Så synd den försvinner så snabbtPouty.

 

 

Dagens sväng blev bara ca 3,5 km. Eftersom hundarna tyckte det var kallt och jag ville hinna hem och laga mat och sova lite innan jag skulle ut och jobba igen.

Kommer föresten ha lika tur idag som igår Thumbs Up, vi har inget material så vi ska stå hela natten och då kan man ju även passa på att sova liteSleeping.

 

 

Här kommer dagens skörd av bilder. Blev även idag en del på solen, men vi vet inte hur länge vi får ha den här så det är bara att passa på att njuta  .

 

 

  

Även idag så fick Spike pröva på en ny frisyr. Blev en inbakad fläta.

 

  

Titta så mycke mera hår jag fick bort, nu borde han kunna se mycke bättre   .

 

  

Tog ett kort från fönstret innan jag gick ut för man vet inte hur länge den tänkte vara framme.

 

  

Ser verkligen jätte härligt ut, men det var svin kallt att vara utan vantar för att fota.

 

  

Vinja & Spike bakom Torshargs hallen.

 

  

Fortfarande lite sol.

 

  

Tjoohoo, Spike kommer farande.

 

 

  

Det var så vackert ute.....Men jävligt kallt.

 

  

Spike kommer och Vinja smyger, syns bara nosen tyvärr.

 

  

Ett litet busryck blev det.

 

  

Hon är verkligen så vacker min lilla flicka, eller tycker ni inte det??

 

  

Skulle inte byta bort henne för alla pengar i världen   .

 

  

Vinja med sin favvo leksak....bollen.

 

  

Riktigt läcker solnedgång. Här är klockan ungefär 14,30. Så ni ser hur fort den försvinner   .

 

  

Vinja busar med bollen ute på gärdet.

 

  

Vinja har hittat nå kul i snön och Spike skäller på henne.

 

  

Vinja snömonster och Spike som inte vill vara med på bild.

 

  

Lite bus blev det igen.

 

  

Inte så länge för Spike tröttnar fort.

 

  

Söta Spike.

 

  

Fick posera lite också, men Spike är mest intresserad av hundarna som kommer på vägen.

 

  

Läckert ljussken det blir efter flygplanen.

 

  

Så skönt att dom hade plogat ända ut till udden   .

 

  

Mitt söta snömonster.

 

 

Mera än så har det inte hunnits med idag. Ska strax åka och jobba igen, eller jobba är väl synd att säga. Ska försöka få natten att gå eftersom vi tydligen har materialbrist fortfarande. Med lite tur kan jag kanske kika in hos er under nattenWink.

 

 

Nu ska jag fixa mackorna som ska med till jobbet.

 

Ha en bra natt så hörs vi i morgon Hello.

 

 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards