Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2010 21:34

Även idag har jag varit ruggigt segThumbs Down . Vaknade strax efter kl 9, gick upp och rasta Vinja. In och gav henne mat och sen i säng igenPillow. Slocknade och vaknade igen vid halv 1 och kände mig fortfarande trött  Wake Up

 

Kan inte påstå jag var speciellt lättstartard idag   .  

 

När jag till slut piggnade till lite på em så åkte jag in och köpte lite färsk foder till Vinja. Tänkte jag skulle börja blanda lite av det i hennes torrfoder så får vi se hur mycke det blir sen i slut ändan Wink .

 

Per hade som tur varit ute med Vinja en sväng vid 12 taget, för nästa gång som jag gick ut efter morgon rastningen, så var hon halv 4.

 

 

Har ingen aning om vad vi haft för väder idag då jag mesta tiden legat i sängen. Och inte har det blivit mycke kort att hurra över heller I'm sorry. Några kort på väg till bilen blev det.

 

 

  

Mulet och nästan mörkt var det när vi kom ut.

 

  

Mattes söta flicka.

 

  

Här var vi och handlade färskfoder.

 

  

En hel del vilande blev det för Vinja också.

 

 

 

Blev bara en kortis, Lilla Göksten som är ca 4 km. Tyvärr blev det inga kort för klockan var halv 6 när vi börja gå och då hade det redan blivit mörkt.På kvällen blev det i alla fall en liten promenad med Angie och grabbarna. Är så bra när Vinja och Zäpo leker så dom får röra sig lite mera.

Eftersom det blev så dåligt med kort i dagens blogg tänkte jag bjuda på lite bilder på en av Vinja fina döttrar Ziwa. Det är Louise på Spårmarkens kennel http://www.sparmarkenskennel.se/ som just nu är hundvakt till henne som har tagit dom fina korten.

 

 


  


  


  


  


  


Visst är hon vacker Vinjas dotter   .

 

  

I morgon så ska det bli en kul dag Bounce. Ska nämligen få träffa Dios nya matte och husse. Är extra kul eftersom jag lärt känna Jenny genom hennes blogg
http://www.skuttispanieln.blogspot.com/ . Så jag hoppas att få läsa om Dio och se en massa kort på henne i deras blogg. Får bara hoppas att Jenny orkar följa med då hon ska snart "valpa".

Så en massa sista kort på lilla Dio blir det förhoppningsvis i morgon Thumbs Up.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards