Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Heldag Med Angie

Av Heratorpets Vinja - 29 december 2009 21:33

Hu vad det har varit kallt här idag, -16 grader  Shiver, men solen har faktiskt lyst hela dagen och det var skönt  .

 

 

Blev en promenad till våtmarken idag med Angie & Rex. Hade tur att dom plogat där  Snowplow  så man slapp pulsa i snön.

Dom fick även lite träning med klövjeväskan  Barbell .

 

Fick ihop ett gäng bilder också  Snappy , fast det blev inte många varje gång för det bra kallt om fingrarna utan vantar  Freezing Cold .

 


  
Min lilla sötnos i solen   .

 


   

Rex ville ha Vinjas pinne, men lilla fröken blev sur, kolla hennes tänder Grrr



  

Vinja spanar in vid pump stationen, det bubblar upp vatten där. Syns på jätte isklumpen på röret.

 


  

Söta kompisar  .

 


  

Tar en paus innan klövjeväskan ska på.

 


  

Redo för ett träningspass  Way To Go .

 


  

Är jag fin så här....



  

Eller blir det bättre så här....



  

Mitt lilla hjärtegryn  Love You .

 


  

Riktigt vackert med snön, blå himmel och solen  Sunshine .

 


  

Den här roliga istappen hängde under bron på E 20.

 


  

Vinja under bron.

 


  

Rex & Vinja i den härliga solen. Pinnen bredvid Vinja släpa hon stor del av promenaden.

 


  

Vackra Rex  Happy .

 


  

 I Love You .



  



 

 

 

Angie och jag han med en del kul idag. Efter våran promenad så åkte vi in till Eskilstuna djurklinik för lite vägning. Vi brukar ju passa på att väga när vi åker och simmar    varje vecka på Strömsholm, men nu blir det ju uppehåll några veckor när lilla damen löper.

Han också med besök i två djuraffärer  Puppy 1, blev lite tuggben i den ena affären och en varm mössa åt mig i den andra. Så nu håller man sig nog lite varmare om kinderna  Too Happy 1.


Var även lite lat idag så innan vi åkte hem så hämta vi mat på Spicy Hot  Spaghetti, var jätte gott.

 

 

Så har våran dag sett ut idag, får hoppas det inte blir så kallt som dom sagt för då lär vi och hundarna frysa i morgon  Frozen. Men det är redan nu -18 grader ute så det ser väl inte så lovande ut  No.

 

 

Hoppas ni också haft en rolig dag med era hundar.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll och var rädda om varandra  On The Cheek  







 
 
Angie

Angie

30 december 2009 17:13

Tackar & Bockar för igår ...det var skoj :D !!!
Dock har vi båda ett minus som inte kom ihåg att ta några bilder på resten av dagen...*FNISS*...glömska & virriga som vi är :D...
Jag har bloggat för idag redan...kul att vara snabbare än dig ibland..;) *fnissar*
Kram, Kram !!!!!

http://www.angieorex.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

30 december 2009 17:29

Finfina bilder.
Vägde ni er eller hundarna ha, ha

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards