Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

På Husesyn Hemma Hos Ingrid

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2009 21:31

Idag har vi varit hemma hos Ingrid i deras nya hem....Förhoppningsvis stannar dom där ett tag nu också  Winkför jag antar dom är trötta på att packa och flytta nu.

 

Blev lite fika, inspektera nya lyan, massa hundsnack och träning i deras källare  Thumbs Up . Mycke kul för det var ett tag sen vi sågs  Sad .

 

Träningen bestod av lite kryp, stegförflyttningar och vändningar åt alla håll. Ingrid har en lång källare som hon har lagt ut en matta för att kunna träna kryp inne. Perfekt när det är sånt här väder ute  Clapping Hands .

Lite bilder blev det också men inte så mycke tyvärr  Sorry, han inte med ta så många.

 


  

Ingrid & Allt-I tränar kryp, Allt-I var jätte duktig  Bravo! .

 


  

Men hallå, hur länge ska man behöva hålla huvudet så här innan man kan få korven  Thinking .

 


   

Var är den då....Hmm

 


  

Min lilla pärla  Animated Hearts innan vi börja träna lite.

 

 

   

Ove slet hårt också, försökte sätta upp en lampa men hitta inte rätt skruvmejselNo.

 


  

Söta Allt-I  Puppy 2.


  

Odette ville inte vara med riktigt på bild.

 


  

"Lille" Bolt  Dog 18 .

 


   

Qrossa tar igen sig lite Hammock 1 .

 

 


   

Mor och son.

 


Blev ingen promenad för lilla fröken idag då det var kväll när vi kom hem och det skulle lagas lite mat  Hungrytill mig och barna.

  

Har regnat på fm idag och nu börjat frysa på så det är jätte halt ute  Ice Skating  inte kul alls inför morgondagens promenad Walking The Dog Male . Får väl vara glad att inte all snö regna bort i alla fall.

  

  

Nu ska jag kolla om det finns nått kul att kolla på tv, så vi hörs i morgon.

  

  

Bye Bye  Kisses 









 
 
Ingrid

Ingrid

28 december 2009 23:44

Fina foton! Riktigt kul vad du fick i hop. Jag lånar ett par foton till egen blogg och hoppas det är OK...;-)

http://www.kennelenduro.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

29 december 2009 13:30

Några foton fick du ju till i alla fall.
Kul att träningen fungerade bra.
Jag är själv nöjd idag, få se om det blir någon blogg av det. Fick inte med kameran ut idag.
Kram
Mia

http://www.razzeltrazzel.se

 
Maja Jaro & Hinta

Maja Jaro & Hinta

29 december 2009 18:44

Kul med krypträning. De är bra när man har bra tillgång till en raksträcka som inte är på halt underlag så att man kan träna kryp.
Ja tidigt ska man gå upp så man hinner att gå lååångt med vovvarna o hinna träna innan man beger sig till jobbet. Just nu har vi -7 grader. Helt ok. Hinta har börjat att löpa idag. Bra de för då kan jag röntga henne i mars.
Sköt om Er båda.
Kramar

http://www.freewebs.com/majazarges

 
Eva

Eva

29 december 2009 20:45

Förstår att det var trevligt att se Ingrid och Owes nya bostad, och att träna ihop. Fina bilder!

http://www.kohagslyckanskennel.se

 
Angie

Angie

29 december 2009 21:23

Fina bilder på söööta vovvar !!!
Det är riktigt bra att man kan träna inomhus på vissa saker för i all denna snö kan det bli riktigt knöligt att träna ...
Jag är glad för shapingen som jag och Rex gör ...det blir en del inomhus nu och det är bra för huvudet...och det är SKOJ :D
Kramen !!!

http://www.angieorex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards