Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 19 december 2009

Promenad I Dimman

Av Heratorpets Vinja - 19 december 2009 23:09

Idag har vi haft -14 grader och mulet ute   . Men det blåste inte så det var rätt skönt ute ändå, så länge man rörde på sig.

 

Gick med Angie & Rex idag, eftersom vi inte hade någon lust pulsa runt i massa snö så blev det en sväng på våra grusvägar. Gick förbi båtslipen och vägen bort mot Kolsta. Var tur det inte blåste för det är bara massa gärden där för då hade det blivit kallt   .

 

Blev självklart lite bilder idag  på dom små liven  .

 


  

Vinja spanar efter Angie & Rex som kommer på bron.

 


  

Här kommer dom.

 


  

Lite poserande måste vi ju hinna med innan vi börja gå.

 


  

Stiliga Rex kan också posera   .

 


  

Gör ni nå kul där borta som inte jag ser????

 


  

Okej matte, du får ta kort när jag sitter så här för annars ser jag inte vad Rex gör.

 


  

Mycke långa gärden är det.

 


  

Rex & Vinja kollar efter nått i snön.



Riktigt dimmigt blev det efter ett tag när vi gick, finns bild bevis   .

 


  

Rikligt spökligt    ser det ut med all dimma.

 


  

Hittar pinnar i snön.

 


  

Mitt lilla snömonster.

 


  

Sötnosarna Rex & Vinja   .

 


  

Liten snögumma   .

 


  

Så var vi nästan hemma igen och vi säger hej då till Angie & Rex    .

 


  

Han även med att tugga sönder en pinne innan vi kom hem.

 


Var en skön och lagom promenad idag på ca 7 km. Visst sakna vi solen men var kanon att det inte blåste i alla fall   .

 

 

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll och helg.

Hoppas ni alla varit snälla nu under året så ni får några julklappar, om inte är det nog bäst ni skyndar er att vara det om ni vill ha några   .

 

 

Sköt om er   

 
 
Maja Jaro & Hinta

Maja Jaro & Hinta

20 december 2009 06:57

Härligt att de inte blåste. -14 grader de var en del. Vi hade ca -9 i går som kallast. Lite snö bus har de blivit för mina oxå men just nu är jag förkyld o hängig så de blir bara lite utav den varan. Hoppas på att jag blir kry fort så de kan få rusa o raca som bara den.... finns behov av de i dem just nu.
Kram

http://www.freewebs.com/majazarges

 
Angie

Angie

20 december 2009 09:10

Ja, nog var det kallt igår ...*brrr*....men som du säger så hade vi tur att det inte blåste för då hade det nästan varit outhärdligt !

Skönt att vi ska simma idag :D !!!

Men du fick ju oxå jättefina kort !!! Några som var mörka men annars är de ju bra :D

Kramen !!!

http://www.angieorex.se

 
Vicky

Vicky

20 december 2009 11:36

Men Angie har ju inga kläder på sig??? Var är termobyxorna???? Vi gjorde julgodis igår. Det måste ha varit gott för det tog slut på en gång-

http://www.berdis.dinstudio.se

 
Mia o Razzel

Mia o Razzel

20 december 2009 17:12

Var ju inne mycket igår (lördag) så jag såg knappt vad det var för väder.
Men fina bilder fick du till.

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards