Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Igår Var Vi Hemma Hos Lena Och Brorsan Bärra Hela Dagen

Av Heratorpets Vinja - 3 december 2012 16:45

Igår så var vi hemma hos Lena som har Bozzas bror Bärra hela dagen.


Det var ett kanon väder med sol hela dagen   . Gick en promenad hemma hos dom som blev ca 4,5 km.


En väldans massa kort blev det som ni förstår, så jag orkade inte fixa alla igår och blogga. Ber så mycke om ursäkt   , men det blev nästan 500 bilder har jag för mig så det tar lite tid att fixa vilka man ska ha och vilka som ska kastas. 


Efter promenaden   så fick vi god mat som Lenas man Mattis hade fixat, det var super gott   .


Jag antar att ni förstår att det blir väldans mycke kort idag, tycker jag var duktig som lyckades banta ner dom 500 korten till ca 50 st i bloggen   .


 

Bärra och Bozza.


 

Bärra, Bozza och Vinja.


 


 


 

Dom galna syskonen.


 

Bozza med Qalle och Bärra bakom.


 

Hela gänget i solen.


 

Vinja och Bozza.


 

Ego och Bärra kollar nyheter.


 

Gänget i skogen.


 

 Min fina Vinja.




 

Full rulle i skogen.


 

Liten Bozza.


 

Godis tajm.


 

Qalle.


 

Syskonen har dragkamp.


 

Bärra o Bozza har dragkamp, sen Knutte o Qalle närmast.


 

Knutte som lipar.


 

Bärra, Vinja och Bozza som står och spanar.


 

Ego och Qalle.


 


 

Mera bus.


 

Vinja i solen.


 

Ego med fladdrande öron.


Här kommer ett gäng kort på när Bozza fjäskar för Knutte som inte alls tycker det är så kul. Roligt när man kan bara knäppa på och få med alla minspel som dom har.


 


 


 


 


 


 

Tycker det var rätt häftigt att se, eller vad tycker ni?


 

Fina Bärra.


 

Qalle, Ego och Bärra.


 

Ego kommer flygande.


 

Sötnosen Bozza.


 

Qalle kommer farande.  

Bozza, Vinja, Ego, Bärra, Qalle och Knutte.


 

Bärra, Qalle och Knutte.


 

Så vackert med solen.


 

Vinja fick posera i solenedgången.


 

Vinja och Bärra.


 

Lillskrutten Bärra.


 

Lena i solen.


 

Bärra med en kul snökockla.


 

Visst är dom söta.


 

Min söta Bozza.


 

Bozza jagar Bärra.


 

Sötnosarna   .


 

Söta Bärra.


Ja det var lite kort från gårdagens äventyr hemma hos Lena och grabbarna. Alla vovvarna var jätte trötta sen på kvällen   .


Idag så blev det en tur mot Våtmarken och tillbaka som blev ca 4 km. Hade kameran med även idag men eftersom det redan blivit så mycke kort idag så kommer dom i morgon.


Nu ska jag äta lite och sen rasta flickorna och gå och sova lite. Har ju natt vecka denna vecka så jag måste ju sova lite på kvällen också, för annars kommer jag bli jätte trött i natt   .






 
 
Emma

Emma

3 december 2012 17:52

Fina bilder! :) Snälla du, jag behöver verkligen din HJÄLP.
Kolla in min bild i Nelly Fashion-tävlingen här --> http://nellyfashion.nelly.com/se/?entry=333436918163239431_4441979

Eller gå in på min blogg och klicka på länken, sen rösta.

Om du röstar på min bild så börjar jag följa dig på bloglovin'. Skulle vara jättetacksam för en röst. Tack på förhand, puss.

http://www.hillerbrattemma.blogg.se

 
Emma och malte

Emma och malte

3 december 2012 20:35

SUPERFINA BILDER I SOLEN!!

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

 
Lindha

Lindha

4 december 2012 12:04

Vilka fina bilder som vanligt! Och hundarna stormtrivs antar jag i snön ;) Iaf mina!
Nu har jag en uppdaterad blogg :)
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards