Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 7 december 2012 23:47

Nu är äntligen nattveckan slut och det är ledigt   . Han tyvärr inte med att blogga nått igår då jag var tvungen att sova lite också på kvällen   . Blir ju tyvärr inte så mycke sömn när jag jobbar natt, ca 3,5 timma på fm och nästan 2 timmar på kvällen. Så man är allt lite trött   .


Nån sol har vi inte sett varken igår eller idag   . Attans väder gubbar att narras   .


Igår så blev det en promenad vid Våtmarken på ca 4,5 km och idag en sväng på nästan 5,5 km runt här i Torshälla.


Idag blev det inte några bilder, men jag fotade lite igår. Tyvärr så är det ju himla mulet ute så korten blir ju där efter.....


 

Bozza trivs i snön.


 


 

Tjoohoo vad kul.


 

Här luktar det spännande.


 

Liten gruppbild måste vi ju ha.


 


 

Mina söta flickor   .


 


 


 


 


 


 


 

Busa med morsan är kul, fast lite sur blir hon ibland   .


 


 

Kollade in lite galler.


Nu är klockan snart 24,00 och det känns som ögon går i kors snart   . Är väl bäst att lägga sig snart så inte kroppen tror vi ska jobba ännu en natt.


Dom har lovat sol i morgon, igen   . Men jag vet inte om jag tror på dom längre   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards