Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 11 december 2012 23:30

Nån sol har vi inte sett till idag   , men det har bara varit ca -5 grader ute så man får väl vara nöjd   .


På dagens promenad var Vinja son Zäpo med idag, matten var lite upptagen så han fick hänga på oss. Bozza och han hade super kul och busade som bara den   .


Var tyvärr lite mulet så dom där riktigt bra action bilderna var tyvärr inte lätt att få. Men med tanke på vädret/ljuset så får jag väl vara nöjd.


Dagens sväng blev ca 5 km men jag antar att hundarna sprang bra mycke längre   .


 

Sitter och väntar på ett "Varsågod" så dom får springa. Ja Bozza orkade inte vänta så hon la sig.


 

Zäpo på språng i snön.


 

Bozza och Vinja.


 

Zäpo och Bozza har dragkamp.


 

Blev lite dragkamp med morsan också.


 


 

Halvsyskonen busar och har kul.


 

Här gäller det springa fort....


 

Zäpo på språng.


 

Vinja och Bozza busar.


 

Nu gäller det att springa när man blir jagad av både morsan och Zäpo.


 

Grått ute idag.


 

Lilla fina Bozza.


 


 

Vinja har kul i snön.


 

Lillskruttan.


 

Oj då, nu gäller det springa igen....


 

Fina Zäpo.


 


 

Blir ner pulad av morsan i snön.


 

Min vackra Vinja.


 

Oj då, gäller att akta sig för dom vassa tänderna....


 

Så fina alla tre    Bozza, Zäpo och Vinja   


Börjar faktiskt känna mig riktigt trött   , kanske skulle försöka komma i säng i tid....Om jag nu kan det   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards