Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 5 december 2012 17:00

Jösses vilket väder vi har här då, det snöar som fan och blåser attans mycke. Tur man inte har så långt till jobbet såna här dagar.


Vi trottsade i alla fall ovädret och gick ut en promenad vid 1-taget   . Fast kameran var tyvärr inte med   . Gjorde ett försök med den när jag rastade tjejerna när vi var ute strax efter jag vaknat och korten blev väl inte speciellt roliga   . Men ni får se dom ändå, är ju så det ser ut här idag   .


Blev en promenad ut mot udden och sen på elljusspåret, blåste ju lite mindre i skogen   . Ca 4,3 km blev dagens sväng men den kändes bra mycke längre när man pullsade i snön   .


 

Måste va nått spännande där.


 

Två söta schäfer rumpor.


 

Vinja gillar inte när snön yr omkring.


 

Vinja försöker skaka av sig snön.


     

Kul att busa i snön.


     

Är som små snömonster bägge två och inte syns dom så bra heller.


 

Nää nu får det räcka med fotande, nu går vi....


 

Snöig Vinja.


 

Utsikt över slussen som också är grå.


 

Kollar lite.


 

Bozza kollar in stenen.


 

Inte roligt väder det varit idag   .




Nu ska jag äta och springa ut med tjejerna och sen sova lite   så jag orkar med natten.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen. Med lite tur så kan ja fota då också. 




Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards