Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 23 december 2012 23:50

Idag så har jag fått göra det som skulle egentligen ha gjorts igår. Nämligen åkte runt med lite julklappar, köpt blommor till mammas julgrupp och även inhandlat ännu ett paket.


När allt detta var avklarat så hade klockan hunnit bli runt halv 3 innan vi kom ut, så det blev att fota i halv mörker igen   . Blev bara några kort i början för sen gav jag upp   .


Dagens sväng blev inte så lång och det av två anledningar, klockan var mycke och jag var super hungrig och sen så blev det ju en redig sväng igår så jag tyckte det räckte med en lite mindre idag.


Idag så har föresten Vinja haft sitt första utvecklingssamtal med sin dotter. Bozza var som vanligt lite dryg mot morsan när vi var ute och Vinja blev tvär förbannad   . Hon tryckte ner Bozza på marken med hela sin tyngd och lät redigt förbannad, lät som värsta tigern.


Jösses vad Bozza skrek och trodde hon skulle komma undan, men Vinja låg kvar och morrade tills Bozza helt gav sig. Jag såg när Bozza "gav upp" och då reste sig Vinja och bara gick där i från. Var så himla häftigt att se   , synd det var så mörkt för annars hade jag filmat det.


Här kommer i alla fall dom korten som blev kvar efter rensningen.


 

Bozza spanar.


 

Hallå morsan, lek med mig då....


 

Lite bus blev det.


 

Kämpar på i snön.


 

Inte är det mycke färg ute nu, bara vitt och grått   .


 

Ingen var så intresserad av att bli fotograferad idag.


 

Lilla busfröt Bozza.


 

Morsan Vinja.


 

Utsikt vid ån.


För den som är intresserad ser julgruppen jag gjorde till min mamma ut så här.


 

Hel bild.


 

Upp i från.


Ja det var allt för oss idag.


Önskar alla En Riktigt God Jul.


                     


                                           


                             

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards