Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Heratorpets Vinja - 17 december 2012 22:00

Har varit himla mulet och trist här idag, har även varit plus grader så snön har börjat smälta   .


Blev en tur vid Våtmarken idag på ca 4 km men utan kameran eftersom jag har kvar en massa bilder från gårdagens valpträff. Är ju attans tur det för det var för mörkt att fota.


Som jag sa igår så har jag kan jag inte se skillnad på dom fyra grabbarna, får ju nästan skämmas   . Men till mitt försvar så har jag tyvärr inte träffat någon av dom sen dom var 8 veckor och dom hinner förändras en himla massa på 4 månader   .


Eftersom klockan är mycke och jag vill försöka sova lite mera än 3 timmar som det blev i natt   . Så kommer bilderna utan kommentarer tyvärr   , men jag hinner inte om jag ska hinna sova lite i natt.


Den man kan se är den som är Bozza eftersom hon är tejpad på örat, sen är det oftast hon som ligger underst på alla bilder   .



 



 

Hela gänget med Boscos matte Therese.


               

Dom hade jätte kul.


 

Är ev Bärra.


 

Hela gänget.


 

Tror detta är Bash.


   

Bosco.


 

Hmm, kan vara Bärra...Eller nån annan...


 

Fullt ös.


 

Bozza.


   

Hela gänget igen.


 

Bash.


 

Bosco.


 

Bozza.


 

Bash eller Bisho.


   

Vinja ute och träffar sina småttingar.


 

Kan vara Bärra.


   

Bisho.


 

Vinja.


 

Bärra.


 

Therese och Bosco.


 

Knutte till vänster och Vinja som håller ett vakande öga på sina små.


 

Bärra och Bozza.


 

Bärra och Bozza.


Ja det var lite mera kort från igår. Lite synd vi inte hade sol   för då hade ju korten blivit bättre. Men vi får vara glada att det inte regnade i alla fall   .


Nu ska jag skynda fixa mackor inför morgondagen och rasta tjejerna och sen i sängen för nu är jag riktigt trött   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards