Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 30 oktober 2012 20:00

Idag så kom vi ut lite tidigare så vi han gå en lite längre promenad   .


Vädret var riktigt blandat idag, var mulet när vi gick ut för att nånstans i mitten av promenaden få några minuters sol   som sen blev lite regn   . Är verkligen inte lätt att veta vad man ska klä på sig   .


Det blev i alla fall en tur ut mot udden och sen gick vi runt elljusspåret och det blev 4,3 km.


Lilla Bozza var som vanligt full med bus och for fram i skogen som en liten toka, ett under att hon inte gör sig illa.


Här kommer dagens bildskörd.


.

 

Åhh vad skönt med lite gräsrullning tycker Vinja.


   

Bozza hade lite bryggkoll idag.


 

Mina fina tjejer och Bozza med bägge öronen uppe   .


 

Bozza i höga gräset.


 

Full rulle med öronen som fladdrar.


 

Min fina Vinja.


 

En del av elljusspåret.


 

Bozza hittat en mumsig pinne.


 

Ser så vuxen ut med öronen uppe.


 

Lillpluttan.


 

Vinja på stenen.


 

Mina flickor så fina   .


 

Lilla sötnosen Bozza.


 

Sötis.


 

Mattes pärla.


 

Vinja vet hur man poserar.


 

Solen försökte titta fram.


 

Och då måste ju flickorna posera lite i solen.


   

Lilla söta Bozza som börjar bli stor.


 

Mattes snygging.


 

Lite dragkamp med pinnen.


.

Ja så har våran fm sett ut idag. I morgon så har dom lovat sol   hoppas att det stämmer också.


Hoppas att eran dag varit bra   .

Av Heratorpets Vinja - 30 oktober 2012 09:15

Eftersom inte internet funkade här hemma igår   så kommer gårdagens blogg nu istället.


När jag vaknade igår så hade jag så där ont i benet igen   . Så jag ringde VC och fick en tid 10,30. Läkaren klämde, kände, lyssnade och tog en massa prover. På em sen så var jag nere hos våran sjukgymnast och hon tror det sitter i ryggen så där fick jag ström och värme.


Fick även ett gäng värktabletter utskrivna om det börjar göra ont. Nog om mina krämpor......


Eftersom klockan han rassla på rätt ordentligt så blev det bara den korta rundan ut mot udden och till Torsharg som blev ca 2,5 km. Får skynda mig att blogga och äta frukost så hinner jag nog gå lite bättre idag.


Här kommer korten från gårdagens lilla promenad.


 

Alla löven har nästan ramlat ner och mulet är det också.


 

Två fina flickor.


 

Min pärla.


 

Liten bryggkoll blev det.


 


 

Förstår inte varför man måste skräpa ner så.


 

Var inge bra väder alls, bara mulet och trist.


 

Vinja smyger på Bozza.


 

Akta dig för snart tar jag dig.


 

Liten Bozza.


 

Lite bus.


 

Dragkamp med bollen.


 


 


 

Så kul med morsan.


 

Sötnosar.


 

Släpp bollen morsan....


 


 


 


 


 

Så kul att leka med bollen.


 

Men hallå....Vänta på mig då....


Ja så såg våran gårdag ut. Nu ska jag skynda mig äta frukost så jag hinner gå nått innan jag börjar jobba vid halv 2.





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards