Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 9 oktober 2012 23:00

Var ett riktigt tråkigt väder i morse när jag vaknade. Hade regnat hela natten och var kallt, blött och mulet ute   . Inte kul alls efter 3 fina dagar med sol   .


Så det blev en något längre sovmorgon, var trött och seg och vädret gjorde ju inte saken bättre   .


Men vid halv 11 taget så traskade vi ut, då hade det ljusnat lite och såg lite bättre ut   . Hade först trott att det skulle bli en kameralös promenad, men som tur så blev det inte så   .


Blev som sagt bara en kortis ut mot udden och sen till Torsharg där tjejerna fick busa lite. Fanns till och med stunder då solen lyste lite   , men tyvärr inte så länge  .


Fick faktiskt ihop många fina kort idag, tycker jag själv i alla fall   . Mest på bustrollet Bozza men även lite på Vinja.


 

Lite bus med morsan.


 

Däcket var lite läbbigt.


 

Bozza på språng.


 

Bozza försöker ta Vinjas boll.


 

Det blåste en del så öronen stod upp.


 

Mera bus med morsan.


 

Ibland blåste det från fel håll och då ramlade örat ner.


 

Inte lätt att sno bollen.


 

Min fina Vinja.


 

Härlig stor gräsmatta att leka på vid Torsharg.


 

Lillpluttan.


 

Pluttan.


 

Ta den då om du kan lillpluttan.


 


 


 

Min fina lilltjej.


 

  .


 

Vinja håller hårt i sin boll.


 

Smyger på morsan.


 

Busig Vinja.


 

Visst är fin min lilla flicka   .


 


 


 

Kul att busa med morsan.


 


 


 

Hade svårt att välja så det blev alla tre.


 

Mycke fina kort med öronen uppe idag.


 

Gulltrollet   .


Ja så mycke mera än så här har inte hänt idag. I morgon så finns det hopp om lite sol   , hoppas att dom har rätt.


I morgon så fyller dottern år så jag ska åka dit en snabbis på fm och hjälpa henne baka en sockerkaka. Sen hade jag tänkt hinna ut med tjejerna en sväng.


Hoppas att ni alla haft en bra dag   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards