Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 4 oktober 2012 15:41

Så skönt att det är sista natten jag jobbar i natt så man får sova lite   .


Vädret har väl som vanligt inte visat sig från sin bästa sida   . Men vi klarade oss nästan från regn på våran lilla promenad i skogen   . Kom lite när vi gått ett tag men slutade ganska snabbt.


Blev åter igen en tur i Nyby skogen, det är himla geggigt i skogen och dom ser verkligen inte vackra ut tjejerna efter en liten stund när vi börjat gå   . Men som tur så finns det en massa blåbärsris i slutet på promenaden så då åker bollen fram så dom får springa av sig all smuts   .


Lite bilder från dagens tur kommer här.


 

Vinja spanar in Bozza.


 

Bozza hittade sig en kul kotte.


 

Hallå där morsan....Det var min kotte det där....


 

Lite mys i mossan.


 

Bozza hittade sig en kul geggpöl.


 

Två söta schäferrumpor.


 

Lite bus.


 

Inte kul posera när det regnar.


 


 

Bozza villa ha morsans boll.


 

Full fart genom skogen.


 

Lillskruttan.


 

Hmm, undrar om jag skulle kunna sno bollen måntro....


 

Så här såg det ut på många ställen.


 

Bozza i blåbärsriset.


 

Min fina flicka.


 

Bozza spanar in nån som plockar svamp.


Nej nu är det dags jag skyndar mig med maten om jag ska hinna sova nått idag.


Så skönt att det är sista natten   .


Ha det så bra så hörs vi nog i morgon   .



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards