Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 11 oktober 2012 21:33

Huu vad jag är trött   , märks att det inte blev så många timmars sömn i natt. Har även varit full rulle sen jag slutade jobbet.


Åkte direkt in till stan när jag slutade jobbet för att köpa lite färskfoder. Sen ut till bruks för att hjälpa Ingrid och Allti med lite träning. Hem med fodret och även åka till Vicky för att lämna en del till henne.


Blev kvar där en liten stund, var sen meningen att vi skulle åka upp och gå våran 3 km runda i skogen. Men klockan hade rusat iväg   och det började att mörkna ute. Så det blev att åka och gå en liten bit ut mot våtmarken för att i alla fall rasta dom lite. Hade haft tur då dottern hade låtit dom busa på Torsharg när hon var här och passade dom idag.


Försökte fota när vi var ute men det gick inge vidare när det var skumt ute   . Men några stycken lyckades jag få som tur var   .


 

Vägen ut mot våtmarken.


 

Solen var på väg ner.


 

Spanar på en joggare som kommer.


 

Jätte intressant verkar det vara.


 

Vinja.


 


 

Utforskar en brygga.


  


 

Kollar in den här lilla bryggan också.


 

Denna brygga var också spännande.


Klockan är strax 22,00 och ska jag komma i tid inte allt försent så är det nog bäst att jag sätter fart nu.


Ha det så bra ni alla och Natti, Natti på er   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards