Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Heratorpets Vinja - 31 oktober 2012 19:30

Så var det sista em för denna gången, har vändskift vilket innebär att jag slutar 21,40 och ska vara tillbaka till kl 5,40 i morgon bitti igen   . Känns lite segt men funkar om man planerat så man bara rastar tjejerna och sen lägger sig   , gäller bara att kunna somna snabbt också.


Idag har jag tur som kan blogga från jobbet då vi har personalbrist, så då slipper jag göra det hemma så det tar tid.


Idag så blev det en promenad ut mot udden och sen en stig som till slut leder till vårat elljusspår. Ville ta en liten annorlunda sväng än igår. Den blev något längre än gårdagens sväng, men inte mycke. Den blev ca 4,5 km.


Som vanligt blev det lite bus och Bozza fick några tokryck i skogen   .


Lite bilder från rundan kommer här.


.

 

Mor och dotter kollar in en brygga.


     

Lite bus.


   

Lite bryggkoll.


 

Sen ännu mera bus.


 

Lillskruttan med bägge öronen uppe.


 

Vinja brottar ner dottern.


   

Dom tar jobb som bryggkontrollanter på största allvar.


 

Mina fina flickor   .


 

Lilla Bozza poserar lite.


 

Snabb med kameran och det blir med bägge öronen uppe.


 

Gäller hålla tungan rätt i munnen när man springer.


 

En smygande Vinja.


 

Okej matte jag kommer....


 

Solen kom fram en liten stund och dom måste det ju självklart fotas lite.


 

Mina fina     .


 

Vad då inte vara i vattnet....


 

Men jag står ju nästan inte alls i vattnet matte....


 

Var blå himmel och sol en liten stund idag, men inte så länge.


.

Ja så har våran fm sett ut. Är tur att man kan blogga från jobbet ibland, speciellt vid vändskift   .


Så det gäller att försöka somna fort när man kommer hem   , vilket inte kommer bli lätt jag som oftast är uppe till kl 2 om nätterna när jag jobbar em   .


Hoppas att ni haft en bra dag med era kära vovvar och inte allt för mycke regn hos er. Ha det så bra nu så hörs vi med största säkerhet i morgon igen. Ja om internet funkar hemma förstås.



Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards