Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2011 21:02

Usch vilken seg och tråkig dag det har varit idag Pouty. Inte blev det bättre av att det har varit mulet och regnet hängt i luften hela dagenPartly Cloudy.


Så förmiddagen har mest tillbringats i soffanCouch Potato . Fast tyvärr får jag väl kanske skylla mig lite själv idag att jag varit trött och seg, kom nämligen inte i säng föräns halv 3 i nattShy Whistler . Fast om man kommer i säng vid den tiden, är man sent i säng eller tidigt....Det kan tålas att funderas på  Thinking .


Var sen uppe strax före kl 10, så inte blev det så mycke sömn där inte. Så det blev en vilodag för oss idag. Ja, i alla fall till strax efter kl 2 för då åkte jag i väg till lite olika affärer för att leta lampor. En till dotterns fd rum och sen en att ha på väggen i hallen. Efter att ha farit runt i var o varenda affär så hittade jag till slut nått som såg bra ut och även passade plånboken   .


Tog några bilder på när jag rastade Vinja och vi var på väg till bilen.


.

  

Vinja roade sig med att äta lite märgben på fm.


  

Vinja på väg ut på en liten rastning.


  

Som ni ser så hade vi det rätt grått här idag.


  

Vinja är som vanligt snäll och ställer upp och poserar lite.


.

Ja roligare än så blev det inte idag   . Måste verkligen försöka komma i säng lite tidigare idag eller kanske rätt mycke tidigare, så man är lite piggare i morgon.


Hoppas verkligen att vi kan få lite bättre väder också, för man blir ju trött och seg bara av att det är så tråkigt ute.

Får väl hoppas att ni har haft en bättre dag än vad vi haft här.


Hörs igen i morgon   .







Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards