Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 19 november 2011 20:31

Har varit ett strålande väder idag, eller var det i alla fall när jag vaknade vid 1-taget. Då lyste solen så vackert   , så mitt i solen idag så var det faktiskt riktigt varmt   .


Man hinner ju tyvärr inte så mycke när man jobbar natt   . Ni tycker kanske man borde vara pigg när man sovit till kl 1, men tyvärr så vaknar jag flera gånger under fm när jag sover. Men för att orka hålla sig vaken på natten så behövs det en stund vila/sova på em också för att orka   . Inte alltid men lyckas somna, men jag måste ju försöka i alla fall.


Blev en tur ut till Viggeby och tillbaka när jag vaknat idag. Angie och Zäpo var också med. Vinja fick sig lite träning med kedjorna idag igen, idag så ökade vi till 15 min men med samma dragvikt.


Lite bilder från dagens promenad kommer här.


.

  

På väg ut mot udden.


  

Lite av solen han jag se.


  

Ute vid udden.


  

Mattes fina flicka.


  

Solnedgång över gärdena.


  

Blev lite dragträning idag.


  

Lite poserande vid staketet.


  

Blev en liten huvudbild också.


  

Sitter och väntar på att få springa efter sin boll.


  

Redan halvmörkt ute fast klockan bara är halv 4.


.

Mera än så blev det inte idag då jag sen var tvungen att göra lite mat och äta innan jag vilade en stund.


Läste föresten på uppfödarens hemsida att Vinjas son Zigge har gjort L-test med kanon resultat Woohoo!. Jätte kul att Vinja fått så duktiga valpar. Om ni vill läsa vad Monika skrivit så kan ni läsa om det här http://www.heratorpet.com/ klicka sen på blog o info om ni inte kommer dit direkt.


  


  


.

Här är 2 bilder på Zigge som valp, har tyvärr inga på honom hur han ser ut idag.


Vinja har föresten också blivit moster, eller halv moster. Är så att halv syrran Heratorpets Steffi har fått 6 valpar. Dom kan ni också läsa om, om ni vill på samma sida där Zigges L-test finns.


Nu måste jag skynda mig iväg för annars kommer jag för sent till jobbet.


Bye Bye   . 




 





Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards