Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 13 november 2011 21:07

Idag så tog jag mig en redig sovmorgon   och det var så skönt   . Klockan var strax före kl 10 innan jag kravlade mig upp.


Har inte hänt så jätte mycke här idag, vilket faktiskt varit rätt skönt. Eller så lugnt kanske det inte var i alla fall om jag tänker riktigt efterThinking. Efter jag ätit frukosten så bytte jag sängkläderMaking The Bed och sen tvättade domLaundry.


När det var gjort så gick jag en promenad med Vinja  Walking The Dog Female, tog en chansning och ringde Jessica och frågade om hon ville följa med. Och jag hade tur för hon hängde med på dagens promenad Thumbs Up. Vi gick bort mot Kolsta och sen hem genom skogen bort mot elljusspåret. Dagens sväng blev lite drygt 7 km.


När jag kom hem så åkte jag direkt till Jysk för att köpa ett gäng nya kuddar, sen hämta dottern hos pojkvännen för att sen åka till ÖB. Där handla vi en massa bra att ha saker eftersom dottern ska flytta hem i från i veckan, så det finns en massa som behövs handlas.


När vi var klara med det så var det bara hem och börja med maten. Medans maten blev klar så fortsatte jag rensa svampen som var kvar. Kom även på mitt under rensningen att vattnet i akvariet behövdes bytasFishy, så då hängde jag på slangen och lät vattnet sugas ut medans jag fortsatte laga mat och rensa svampen.


Och nu sitter jag här vid datanComputing , så egentligen kanske det inte blev än så lugn dag i alla fall  .


Lite bilder från dagen kommer här. Har föresten varit en väldans fin dag med sol   . Tyvärr inte så jätte varmt, men helt okej.


.

  

Härligt blå himmel har vi haft.


  

På väg ut på promenad.


  

Usch vad trött jag är på att bli fotad.....


  

Kollar om det finns några nyheter.


  

Man får inte missa sina arbetsuppgifter bara för att det är helg.


   

Lite poserande på stubben i solen.


  

Mattes fina flicka.


  

Kolla in blicken när jag stoppar handen i godisfickan.


  

Solen lyser vackert över ängen.


  

Gnista och Jessica.


  

Vinja och Gnista poserar lite.


  

Klockan är bara runt halv 3 och solen börjar redan gå ner.


  

Vinja brukar sno dotterns säng när hon inte är hemma....Den är såå sköön tycker Vinja.


.

Ja just ja, höll på att glömma att berätta att min kompis Vicky som har berdisen Happy har idag varit i Kungsör och tävlat appellspår. Dom fick 273,5 poäng och vann  #1 Trophy  Woohoo! .


  


STORT GRATTIS TILL VICKY & HAPPY.


.

I morgon så börjar jag att jobba igen, så halv 5 ringer klockan  Alarm Clock . Så det börjar att bli hög tid att leta sig fram till sängen. Tyvärr så har jag lite kvar att göra innan jag får krypa till sängs.


Hoppas att ni haft en skön hundig helg  Thumbs Up 








 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards