Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Heratorpets Vinja - 18 november 2011 20:41

Blir ett super snabbt inlägg då jag ska till jobbet om 20 min.


Dagen började med en låång sköön sovmorgon till kl 10   . När jag ätit frukost och vaknat till så åkte jag och Angie till Vilsta för att gå en promenad  Walking The Dog Female. Vi följde mils spåret och genade över så det i våran värld och enligt kartan skulle bli 7,5 km men det blev likadant idag som förra gången, stegräknaren visade att den svängen blev 9 km.....Fattar ingenting   .


När vi gått klart promenaden så åkte vi till Willys och handlade, sen hem och packade upp och gav Vinja lunch. För att åter igen åka in till stan, men denna gång för att hämta dottern som behövde hjälp att storhandla lite nu när hon precis flyttat.


Efter det blev det en snabbis till Spicy Hot för att hämta mat, fanns inte en chans jag skulle hinna laga mat också innan jag skulle hem och sova lite.


Brukar normalt lägga mig runt 5-taget på em, men idag så blev kl 7 innan ja kom i säng   . Så inte blev det mycke sömn idag inte, bara hoppas att natten går snabbt   .


Har inte varit nått kul väder alls idag, har varit grått och mulet hela dagen med enstaka små regndroppar  Partly Cloudy. Så dagens bilder blev inte så kul, men håll tillgodo ändå.


.

  

Här vid Vilsta började dagens sväng.


  

På väg på elljusspåret.


  

Kollade lite nyheter.


    

Zäpo och Vinja har kul med pinnen.


  

Stolt vinnare av dragkampen: Zäpo.


  

Härliga promenad vägar i Vilsta.


  

En väldans mörk bild på Vinja.


    

Självklart så hans det med lite mera dragkamp.


.

Nu är kl 21,00 och jag måste rusa iväg ut med Vinja och sen till jobbet. Ja just ja, har ju glömt fixa maten till natten.


Hoppas ni haft en bra dag och med lite tur så hörs vi i natt.


Bye Bye    


 






Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards