Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Heratorpets Vinja - 9 november 2013 23:30

Tanken var att jag och tjejerna skulle ta en ordentlig promenad i Vilsta    nu när man var ledig. Strax efter kl 12 var vi där och visst var det mulet   men det regnade inte.


Vi började traska iväg och hade väl kanske kommit någon kilometer då det började dugga lite. Tänkte att det slutar kanske.....Men inte alls, det började regna mera ändå   . Det som var tur var att vi inte hunnit börja på den längre delen av promenaden än   .


När vi var nån kilometer från bilen så började det regna mera ordentligt   . Nästan 6 km fick vi ihop idag vilket är väl inte dåligt, men jag hade tänkt mig lite längre när man hade tid. Får se vad vädret säger i morgon om vi kan få till den då   .


När ljuset är som det är ute blir korten därefter   , har inte alls varit nått bra fota väder idag   . Men dom som blev minst dåliga kommer här.


.


       

Busiga tjejer på dagens promenad.


 

Fina blöta tjejer.


   

Nyfiken Bozza.


 

Kommer den nån kanske....


 

Mycke spännande dofter när man går på nya ställen.


 

Vinja har hittat en pinne.


   

Här ser ni inte mig...


   

Kan jag få låna den också....


 

HALLÅ....Hör du mig då....


.


Sen var jag tvungen lägga ner kameran för det började regna så några mera kort blev det inte, tyvärr.


Hoppas ni haft bättre väder än vad som varit här.


Sköt om er och natti, natti   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards