Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Heratorpets Vinja - 11 november 2013 23:45

Vilken härlig dag det varit idag   , när jag vaknade upptäckte jag att det var sol ute   och det är man ju inte bortskämd med nu för tiden   


Idag så blev det en sväng mot Våtmarken i det vackra vädret, dels för jag ville gå i solen och sen har man bättre uppsikt om det finns vilt där. Hade verkligen ingen lust med några jagande hundar idag   .


Dagens sväng blev ca 5 km, hade tänkt göra uppletande men tiden räckte inte till tyvärr   .


När det nu äntligen var sol ute   så blev det ju självklart en väldans massa fotande   . Och dom kommer här.


.


 


 

Busiga tjejer.


 

Vinja kommer springandes.


 

Vinja har hittat en jordklump som Bozza också vill ha.


 

Får väl hitta mig en egen då....


 

Lite posering vid ån.


 

Mina sötnosar   .


 

Min fina Vinja   .


 

Mitt lilla bustroll Bozza   .


 

Fina tjejen.


 

Lillpluttan.


 

Kanon väder hade vi   .


 

Psst, morsan....Vänd dig inte om nu för nu håller hon på att fota igen....


 

Bozza hittade en kul pinne.


 

Så vacker.


 


   


 

Min vackra Bozza.


   


 


 

Min vackra kloka Vinja.


 

Vinja.


 

Bozza.


   


 

Vinja igen.


 


   


 

Mina fina lilla Bozza.


.


Ja det var verkligen helt underbart med lite sol idag   , bara trist att man skulle åka och jobba   .


Tyvärr så säger alla prognoser mulet i morgon   , hoppas bara vi slipper regn i alla fall   .


Får se vad som händer i morgon, för just nu har jag ingen aning alls.


Ha det så bra och sköt om er alla   .



 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards