Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Kul Med Sällskap På Promenaden

Av Heratorpets Vinja - 30 oktober 2013 23:00

Idag så har det varit lite sol ute   . Var så härligt, man blir verkligen mycke gladare då   .


Var även sista fm idag så i morgon blir det sovmorgon   .


Hade sällskap på dagens promenad av Zäpo och hans matte   . Blev en sväng på ca 7,5 km och en massa bus blev det.


Självklart var kameran med även idag och här kommer dagens bilder, som är av lite blandad kvaliteé.


.


 

Tjejerna passar på att kolla bryggan medans dom väntar på sonen/brorsan.


 


   

Lite poserande blev det medans vi väntade.


 

Utsikt över slussen


   

Lite bus hans det med också.


 

Bozza kollar in bryggan. 


 

Hela gänget i full fart   .


 


 

Dragkamp är alltid kul   .


     

Att det är så kul med vatten.


.


Här kommer ett gäng bilder när Bozza och Zäpo busar på åkern.


.


                 

Dom har så kul tillsammans   .


.


Mera än så har inte hänt här idag. Klockan börjar närma sig 23,00 så det börjar bli dags leta upp sängen   , vilket kan nog ta ett par timmar innan jag hittar dit   .







 

 
 
Kasper

Kasper

31 oktober 2013 00:18

Åh, så skoj ni har haft. Dessutom är ni jättefina, hälsar matte. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Monica

Monica

31 oktober 2013 12:56

Nog syns släktskapet även om Bozza är mörkare och har ljusa ögon;-)
Ha det bra

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

31 oktober 2013 19:30

Oj, det var full fart på dem! :P

Sv: Det kommer tyvärr inte att bli någon tävling! Har inte fått in tillräckligt många bidrag! :/

http://www.henrikolsson.eu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards