Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 22 oktober 2013 23:21

Var meningen att jag skulle vara duktig och blogga igår   . Men vad tror ni händer då.....jo bloggplatsen ligger nere så det går inte att blogga, så himla typiskt   .


Så då börjar vi med igår då. Blev inte någon lång då jag lovat skjutsa en kompis till tåget. Blev en tur ut till udden och tillbaka o jag passade på att fota lite medans solen var framme   .


Idag så har det regnat hela dagen   så himla trist   . Så det blev en liten sväng på ca 4,5 km utan kameran. Men eftersom det finns kort från igår så blir ni i alla fall inte utan kort   .


Här kommer då lite kort från gårdagen.


.


 

Hmm, vad är det här då....


   

Nyfiken som hon är så måste det ju undersökas ordentligt.


     

Lite bus är alltid kul.


 

Utsikt vid udden.


 

Självklart måste det poseras lite i det fina vädret.


 

Mina fina flickor   .


 

Mera posering.


   

Lillskruttan Bozza   .


   

Min fina Vinja   .


.


Mera än så blev det inte för denna gången. Nu ska jag försöka lägga mig i tid   . Tyvärr tror jag det är dömt att misslyckas för det gör det alltid   .


I morgon så är det vänd skift så då kan jag inte tänka mig att jag hinner/orkar blogga. Behöver försöka sova så fort det bara går.


Natti, natti på er alla och ha det så bra   .

  

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards