Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Heratorpets Vinja - 15 oktober 2013 18:15

Blir en liten snabb blogg för jag måste snart gå och sova   .


I morse när jag kom hem så tänkte jag att ja skulle åka till bruks och gå en promenad samt även hinna med både uppletande och lite lydnadsträning. Men som vanligt när man jobbar natt är man attan seg, trött och svårstartad   . Så det blev bara en promenad här hemma på ca 5 km   . Fast uppletande blev det i alla fall för tjejerna.  4 föremål var som gick alldeles kanon   .


Det är tyvärr mulet och trist ute och verkligen inte lätt få några bra kort   . Nu vill ja ha sol   så bilderna blir lite bättre igen.


Måste säga det känns lite trist att lägga ut korten när jag inte är nöjd med dom   . Men samtidigt är det rätt trist med en blogg med bara text, så ni får stå ut eller låta bli att titta   .


.


 

Snart är alla löven borta från träden.


 

Min vackra Vinja   .


   

Lycka är en god pinne.


 

Avundsjuk Bozza som vill ha morsans pinne.


   

Åhh vad kul med dragkamp.


 

Mina sötnosar   .


   

Lika envisa bägge två.


 

Tjoohoo, här kommer vi.


 

Lillskruttan vann pinnen från morsan   .


   

Vinja känner nått spännande.


 

Såg råddjur på gärdet.


 

Snygging.


 

Men jösses vad söliga ni är uppför backen då....


 

Mina duktig flickor efter dagens uppletande.


.


Ja det var allt för idag. Nu är det hög tid gå och lägga sig och som vanligt kommer jag i säng alldeles för sent   .


Men nu så ger jag mig och går och sover lite. Natti natti   .


 

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards