Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 27 november 2012

Varit I Örebro Och Träffat Bozzas Bröder Bärra & Bosco

Av Heratorpets Vinja - 27 november 2012 22:30

Vilket jävla skitväder vi haft idag, har ju regnat hela dagen   . Men vi har haft attans kul ändå för vi har varit i Örebro och träffat Bozzas bröder Bärra och Bosco.


Bosco har jag inte träffat sen han var 8 veckor   . Han har blivit en riktigt stilig liten grabb   . Och himla lika är dom alla tre.


Tyvärr så visade ju sig inte vädret från sin bästa sida   . Där snöade det som bara den och det han bli riktigt vitt på backen innan vi åkte hem.


Det både regnade och snöade sen en massa så det var verkligen inte lätt att fota   . Så ni får stå med bilderna som blev. Ser ju lite konstiga ut med en väldans massa snöflingor som for omkring. På vissa bilder har jag nog även svårt att se vem som är vem eftersom dom är så lika.


 

Hela gänget. Bozza, tror Bosco, Knutte och Bärra.


 

Hela gänget.


 

Alla på bild igen.


 

Småttingarna.


 

Bosco.


 


 

Dragkamp.


 

Bozza.


 

Bozza, Bosco och Bärra.


 

Bozza och Bärra.


 

Bozza o Bärra och Boscos huvud sticker upp bakom.


 

Dragkamp är kul. Bozza, Bärra och Bosco.


 

Bärra och Bosco.


 

Knutte.


 

Bosco, Bärra och Bozza.


 

Bärra med en pinne.


 


 

Hela gänget.


 

Tror att det är Bosco och Bozza.


 

Bärra och Bozza.


 

Tror detta är Bosco.


 

Bozza och Knutte.


 

Bosco.


 

Bröderna.


 

Inte så lätt få till en gruppbild med 3 6-månaders valpar. Bärra, Bozza och Bosco.


Nu är klockan över 22,30 och jag har inte hunnit fixa nått till jobbet eller hunnit kvällsrasta flickorna.


Så nu är det bara att sätta fart och sen leta reda på sängen   .



 
 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

27 november 2012 23:01

Men, vilken härlig dag ni haft. Nästan så det ser lite ljust ut på bilderna, tack vare lite snö! Så roligt med valpträff.
Otroligt lika är dom verkligen ;-)
Tack snälla A-M..........det går säkert bra :-/
Hopp i säng med dig nu ;-)
Kramar

http://quilaoronja.blogspot.se

Heratorpets Vinja

27 november 2012 23:22

Jo jag ska, dröjer bara en liten stund till ;)

Kram

 
Mia och Greta

Mia och Greta

28 november 2012 06:50

OJ kom det så "mycket" snö? Här är det bara blask :-( Men fina bilder på fina vovvar. Och som sagt vad lika dom är- Fick mamma Vinja hålla sig i bilen?

http://www.razzeltrazzel.se

Heratorpets Vinja

28 november 2012 07:24

När vi gick promenad så fick Vinja va i bilen. Tänkte det räckte hålla reda på ett vilddjur och kameran ;-).
Hon fick komma ut sen när vi kom tillbaka men det blev inga kort för det snöade så mycke och va för mörkt för atr fota.

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

28 november 2012 12:17

Vädret är katastrof nu, men roligt att ni hade trevligt i alla fall :)

Sv: Jag offentliggör allt i nyhetsbrevet på fredag! :)

http://www.henrikolsson.eu

 
Nina

Nina

28 november 2012 12:57

Vilka härliga bilder, trots vädret :). De är verkligen lika, de där syskonen! Måtte vi nu få lite minusgrader och solsken snart. //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Kasper

Kasper

28 november 2012 13:01

Samma skitväder hos er som hos mig! Här bara ville jag in så fort jag kommit ut. Matte också! Och alla mina katter.
Så vi har mest myst vid kaminen, medan matte grejsat.
Tycker bilderna är jättefina, visar precis hur det var! Med blötsnö och allt!

http://beritelisabet.blogspot.se

 
Monica

Monica

28 november 2012 13:45

Kan inte läsa texten men se bilderna? härlig bild på dom tre busarna på slutet;-)))
Det är inget vidare, hinner inte med bloggen o fejan just nu.
Ha en bra dag i snövädret/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Felix

Felix

28 november 2012 15:13

Har varit ute och läsat överallt, vicken massa bilder det blivit sen sist och jag tycker att Bozza växer så det knakar, hihi.

Russelpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Eva H

Eva H

28 november 2012 22:26

De är helt ljuvliga de där "ungarna"! Kul att se ett så'nt gäng tillsammans.

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Lindha

Lindha

29 november 2012 10:57

Vilka fina bilder på syskonen, speciellt den sista, väldig lika ;)
Igår var ju verkligen horror väder, själv var ju ute o spåra, vad gör man inte som hundmänniska, galen! :)
Kram

http://vildarna.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 november 2012 13:35

Åh vilken mysig dag :) , så fina dom är allesamman!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annica, Älsa o Ästher

29 november 2012 16:05

Nej det har då verkligen inte varit fotoväder på bra länga :( hoppas vi kan få liet sol snart!!!
Jag har min Nikon D90, haft den i 4 år nu, är sugen på nåt nyare men väntar lite få se! Och jag använder mest sportinställningen...och snabbaste bildtagningen, går aldrig fort nog ändå, skulle vilja ha en räserkamera och objektiv=)
Nej jag är usel på bloggandet, tycker inte jag hinner och så fastnar man ju på fb tyvärr!
Ha det bra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards