Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 12 november 2012 23:53

Idag så har vi haft riktigt kanon väder med sol hela dagen   . Blev en tur till Kjula för lite spår och promenad   .


Bozza fick ett kort spår med en liten apport som hon nästan hittade själv, har väl inte riktigt fattat att man ska ta pinnar som ligger i spåret, men det kommer väl   . Vinjas spår blev ca 600 m med 7+slut. Gjorde ett bra upptag åt rätt håll och tog alla vinklar och apporter kanon   .


Sen blev det en liten sväng i Kjula i det fina vädret, gick den blå slingan som blev lite drygt 4 km.


 

Vinja med alla pinnar som hon hittade i dagens spår.


 

På väg i fina Kjulaskogen.


 

Vinja spanar på Bozza.


 

Härlig skog är det i Kjula.


 

Min vackra Vinja i solen.


 

Fina Vinja.


 

Lillskruttan.


 

Kolla in höger örat vilken rolig stil den har.


 

Söta lilla Bozza.


 

Mor och dottern som är mera är intresserad av annat än att posera.


 

Vill gärna ha morsans pinne.


 

Våga ta den om du törs....


 

Söt liten Bozza.


 

Vinja håller koll på Bozza.


 

Mattes älsklingar   .


.

Blev en härlig em i Kjula skogen   .


När vi kom hem på parkeringen upptäckte jag nått mindre roligt, Bozza var jätte halt   tror hon måste sträckt sig när hon sprang i skogen. Hon far ju omkring som en liten iller i skogen. För jag såg inget på promenaden och när jag stoppade in henne i bilen. Får hoppas det är bättre i morgon bitti när jag kommer hem för annars får jag väl ringa veterinären.


Nu får jag hoppas att natten går snabbt så man får hem och sova lite   , hur länge det nu blir. Kanske jag kan få sova till kl 11,00 i alla fall   .


Ha det så bra alla och natti, natti   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards