Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 15 november 2012 17:30

Bozza vilar ju självklart fortfarande, men fick följa med ut vid Våtmarken idag för en kort rastning och fotografering   .


Fick ju min nya kamera igår en Nikon D7000, är så kul   . Det kommer väl ta ett tag igen innan jag fattar hur jag ska göra. Kommer ju mest bli med dom färdiga inställningarna i början men med lite tur så kanske jag kan lära mig ställa in själv också   .


När Bozza fått rasta sig så åkte hon in i bilen med märgben. Är lite tråkigt att behöva lämna henne då jag är rädd hon ska göra illa tassen mera   . Men samtidigt så måste ju Vinja få röra på sig lite i alla fall, hon har ju fått vila i 2 dagar.


Därför passade den lilla svängen på ca 2 km runt vid Våtmarken perfekt då det går kanon att köra intervaller där. Kommer inte ihåg hur många och hur långa, men hon fick springa lite i alla fall   .


Här kommer den första omgången från nya kameran   . Ska se om det går att ändra vissa saker då jag tycker bilderna blev något mörka, eller också är det bara en vane sak   .


 

Är vackert vid Våtmarken.


 

Läcker bild på solen.


 


 

Flickorna poserar lite. Hade svårt att välja så det blev två.


 


 

Lilla söta Bozza   .


 


 

Min fina Vinja som vet hur man poserar   .


Här kommer en bildserie när Vinja springer efter sin boll och tar den.


 


 


 


 


 

Tyckte det blev häftiga bilder, eller vad tycker ni?


 

En svan fick också vara med.


 

Mera härlig solnedgång, det har jag inte kunnat fota med den förra så det kommer flera såna   .


 

Vinja i full fart efter bollen i en av intervallerna.


 


 

Och så full fart tillbaka.


 

Mera intervaller.


 

Älskar solen och solnedgångar. Fast så mörkt som det var på bilden var det inte i verkligheten.


 

Vinja i solnedgång.


 

Vinja fick ställa upp mycke och posera idag   .


Jaha, nu ska jag äta, rats tjejerna och gå och sova lite så jag orkar med sista natten. Får hoppas den går fort och vi slipper en massa strul.


Ha det så bra så hörs vi i morgon igen   

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards