Heratorpets Vinja

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Heratorpets Vinja - 3 november 2012 20:00

Dagen började med en härlig sovmorgon, tror klockan var nästan 9 innan jag gick upp   . Fast egentligen blev det inte så mycke sova för jag la mig inte föräns kl 3 i natt   .


Har varit ett riktigt kanon väder här idag med sol   och delvis blå himmel.


Tanken var ju att jag skulle miljötränat igår, men tröttheten tog överhand   . Men idag så har vi tagit igen det med råge då det både blivit en kanske något för lång promenad i Vilsta, den blev nästan 6 km. Och en massa miljöträning med både en massa olika trappor och premiär åkande i hiss.


Jag blir verkligen imponerad av den lilla tösen som springer som en galning i olika trappor. När vi gick i Vilsta så fanns det en rätt brant trappa med inte så breda steg som den lilla galningen bara traskade uppför som ingenting. På nervägen var jag tvungen koppla henne för hon hade alldeles för bråttom ner. Är ju lite onödigt hon gör sig illa när hon tycker det är så kul   .


Här kommer en del bilder från promenaden och miljöträningen. Hade tänkt ta ännu flera bilder i solen men när vi gått ca halva vägen så blev det bara en plupp kvar på batteriet, så typiskt   .


Ville ju ha lite batterier kvar när vi miljötränade så det fanns lite bevis vad vi gjort   


 

Flickorna påväg på promenad.


 

Solen lyste så vackert idag.


 


 

Mycke fina vägar finns det i Vilsta.


 

Självklart så blev det ett kort i solen på mina flickor.


 

Lillskruttan.


 

Fina Vinja.


 

Som sagt, mycke härliga vägar.


 

Sötis.


 

Min fina flicka som blir 5 månader idag.


 

Hon är verkligen så söt   .


 

  .


 

Vinja måste ju också få vara med   .


 

Poserar lite på bänken.


 

Här är trappen som Bozza bara traskade upp för. Inga problem alls, men det var som sagt bäst hålla i henne på nervägen.


 

Parkeringshuset på Åhlens på väg till hissen.


 

Hissen var inga problem alls.


 

Inte trappen heller.


 


 

Fjärde gången i gallertrappan och nu är det ingen tvekan alls   .


 

Gick lite på vanliga gallret också när vi ändå var där.


 

En rätt trött och nöjd Bozza efter både promenad och miljöträning.


Tycker jag hunnit med en hel del idag så jag känner mig som en bra matte idag   .


I morgon så ska vi träffa Janne för lite spår i Kjulaskogen, det ska bli kul   .


Nu ska jag ut med tjejerna och sen kolla lite på Tv:n   .


Hoppas att ni haft en lika bra lördag som vi har haft   .

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards