Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Promenad På Elljusspåret

Av Heratorpets Vinja - 6 november 2012 21:15

Idag så har vi faktiskt haft lite sol   , men tyvärr han den försvinna inna vi kom ut   


Blev en tur runt på elljusspåret idag, inte världens roligaste sväng men den är inte kladdig som den svängen vi går i Nybyskogen som vi gick igår.


Var ju inte världens bästa fotoväder precis   men några blev det i alla fall. Dagens promenad blev lite drygt 4 km.


 


 

Att det är så kul att gå på bryggor.


 

Bäst springa när morsan jagar.


 

Som sagt, bryggor är kul.


 

Som ni ser så var inte vädret nå vidare   .


 

Du Bozza, den stenen är för stor att klättra upp på....


 

Hmm, om jag kollar bort och inte verkar intresserad så kanske jag kan sno pinnen....


 

Lillskruttan.


 

Söta Vinja.


 

Lite dragkamp.


 

Sötis.


 

Fina flickor   .


 

Äntligen lyckades jag sno morsans pinne   .


Men oj då, klockan är bara snart 21,30. Kanske kan jag komma i säng i tid idag, eller det vet vi inte föräns i morgon   .


Är föresten såå sugen på en ny kamera, vill ha en som tar bättre action bilder och är snabbare o gärna fotar bättre när det är lite skumt. Har varit och kollat lite så nu ska jag fundera lite hur jag ska göra.


Ha det så bra allihop och Natti, Natti på er   .

 
 
Sigge

Sigge

6 november 2012 21:33

Vilken sol?
I malmköping har den då inte visat sej på hela dagen o nu regnar det
Ny kamera? Du köpte ju nyss ny????

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

6 november 2012 23:04

Här hade det utlovats sol i dag.......men den såg jag inte mycket av :-(
"Brygg-tjejerna" Haha!
Men, vad nu?? Vad är det för kamera du har i dag, nu igen? Var det samma som mig? Vad tänkte du nu för något? Berätta, berätta ;-)
Tror inte så mycket på, att du somnar tidigt, hehe. Men att försöka är ju också bra
Kram min vän

http://quilaoronja.blogspot.se

 
Jessica Gnista & Glimma

Jessica Gnista & Glimma

7 november 2012 03:21

Åh vad hon växer din Bozza & som vanligt fina bilder. Spännande att du funderar på ny kamera.... Min systemkamera behöver verkligen bytas ut men jag har noll koll på vad man "bör ha" nu för tiden ;) Kram

http://www.skeppartorps.se

 
Emma och malte

Emma och malte

7 november 2012 11:23

Härlig promenad som vanligt :-)
Hade varit roligt att få gå med er nån gång, men tyvärr är ju avståndet lite för långt :-(
kram

http://cockerkillarnarsvardag.blogspot.com

Heratorpets Vinja

7 november 2012 11:38

Ja det hade varit jätte kul :-). Är verkligen synd ni bor så långt borta :-(

Kram

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

7 november 2012 17:31

Solen försvann här också :(

http://www.henrikolsson.eu

 
Kerstin

Kerstin

7 november 2012 20:07

ja här är det stormvindar och svinkallt...hoppas på snö nu så det blir lite ljusare på kvällspromenaderna. Det är tur det finns pannlampa!
Som vanligt härliga bilder, hon är så söt där hon sitter på skinkan bredvid morsan! Typiskt valpigt...Jag vill oxå ha en ny kamera eller ett nytt objektiv! det är ju så skoj att fota!
Må så gott// Kram K

http://sagaskillar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards