Heratorpets Vinja

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Julklappar & Simträning

Av Heratorpets Vinja - 16 december 2011 23:15

Under dagen idag så har det inte blivit nått hundigt alls. Kom upp lite tidigare idag än igår, blev runt 9 taget idag.

Efter att Vinja fått varit ute och morgonrastat sig så blev det en liten stund vid datanComputer, efter det lite slappande vid Tv:n  TV 3och även lite frukostSipping Tea .


Vid 1-taget så åkte vi iväg för att inhandla lite julklapparStacked Presents, först till Folkesta och sen in till stan. Passade även på att hämta lite mat från Spicy Hot  Chinese Restaurant.


På kvällen var det dags för Vinja att få sitt roliga, var nämligen dags för lite simträning på Strömsholm Swimmer. Dagens simpass blev ca 30 min, av det så blev det 2 min i Jet Streamen och sen ca 10 "intervaller" då jag kastade leksaken på andra sidan av Jet Streamen.


Så nu så har jag en trött och nöjd lite flicka som ligger under vardagsrums bordet.


Ja just ja, glömde berätta att det har snöat här idag  Snowstorm . Fast tyvärr inte så länge, vräkte ner jätte stora snöflingar i kanske 5-10 min. Sen tog det slut No.


Lite bilder från våran lilla stund ute och från simträningen kommer här. Men jag förstår inte att det ska vara så svårt att få bra bilder när dom simmar. Är nästan omöjligt att få riktigt kanon bilder.


.

  

Inte var det mycke snö som kom.


  

Vinja kollar in lite nyheter.


  

Fick posera lite vid ån.


  

Hittade sig en kul pinne att leka med.


  

Kolla in vilket plask det blir när Vinja kastar sig i vattnet.


  

Zäpo väntar på sin leksak.


  

Gillar verkligen att simma min lilla stumpa.


  

Zäpo med sin dummy.


  

Vinja uppe på rampen och tar sig en paus.


  

Zäpo väntar på att sin dummy ska kastas.


  

Mattes lilla pärla.


  

Mor och son i bassängen.


.

Så har våran dag sett ut, blir tyvärr lite sent när man åker och simmar. Men det är skönt att ha sista tiden så man slipper att stressa utan kan städa och tvätta av hundarna i lugn och ro.


Vet inte än vad som händer i morgon, men nått ska vi väl göra i alla fallWink.


Hoppas att ni haft en skön fredag.


Natti, Natti   .








 
 
Emma och Malte

Emma och Malte

17 december 2011 08:52

Vad skönt med lite snö och slippa allt regn! Här bara regnar, regnar och regnar det ... :-(
Jag tycker inte det är något fel på dina bilder från när Vinja är och simmar! Tycker dom är jätte bra!

Kram

http://cockerkillarnasvardag.blogspot.com

 
Katarina, Nanna & Leia

Katarina, Nanna & Leia

17 december 2011 09:24

Vilket snyggt halsband Vinja har!
Simträningen ser kul ut.

http://hunddagboken.blogspot.com

 
Monica

Monica

17 december 2011 10:33

Ska visst komma snö i dag men inte här längst ut med roslagskusten däremot kommer det väl att frysa på i kväll:-(
Vad söt hon är Vinja när hon poserar, ser så snäll ut.

Ja det kan ju vara bra att veta att hon inte har eller får några skador, inte många som lägger ner så mycket jobb på det.
Ha en skön lördag/Kram

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

17 december 2011 10:45

Hej vännen, nu börjar vi komma tebax på banan igen...här snöade de massor...stora ymninga flingor men de har varit plusgrader så de varade inte så länge med den vita snön på backen...men vi fick ju känna av de en liten stund iaf!!! ha de gott!! kramiz

http://www.gammtackan.blogg.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 december 2011 11:55

Vad synd att det inte ville snöa längre! Här har vi inte fått så mycket som en enda liten flinga :/

Ha en trevlig helg!

http://www.henrikolsson.eu

 
Sara

Sara

17 december 2011 15:27

Här snöar det idag, men kommer nog inte ligga kvar heller!
KRam

http://chanellie.bloggplatsen.se

 
 Rudi o matten

Rudi o matten

17 december 2011 17:06

Vi kom just hemkörandes från Kungsör genom sdnöstorm, usch ja, så nu har nog ni också fårr snö skulle jag tro. Mysigt med simningen som vanligt.

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Malin

Malin

17 december 2011 17:48

Här regnar det bara hela tiden :( Inte alls kul och julkänslan vill inte infinna sig såhär en vecka innan :( illa! Hoppas ni får en trevlig helg iaf!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

17 december 2011 18:53

Såg skönt ut det där, men det är så jädrans långt till Strömsholm, så det får nog vara, hihi.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Junitjej

Junitjej

17 december 2011 19:31

Det här påminner mig att jag borde boka simträning för min vovve. Det var ett tag sedan sist.

http://junitjejen.se

 
|| mannen som kan prata om hundar ||

|| mannen som kan prata om hundar ||

17 december 2011 22:08

Sv: Nä, det mesta är väl "missat" när det gäller denna vovven. Lyckligtvis är han ännu så ung att han förhoppningsvis inte kommer att ha några större "men" av den tidigare vanvården.

http://www.henrikolsson.eu

 
Mia och Greta

Mia och Greta

17 december 2011 22:17

Jaha! Spicy Hot och inget påhälsande :-(
Det är väl inget fel på dom bilderna från simmet, blev väl bra!
Men nu snöar det :-)

http://www.razzeltrazzel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heratorpets Vinja - 28 december 2015 22:36

Tänkte det kanske var dags för en liten uppdatering igen då   . Var tyvärr ett tag sen sist, men bättre sent än aldrig   .   Dags för lite sammanfattning av vad som hänt:   Börjar med lite bilder från när vi spårade den 22/11   .   ...

Av Heratorpets Vinja - 22 november 2015 20:16

Ja då tänkte jag försöka mig på en uppdatering igen då   . Har inte blivit så mycke bilder med vanliga kameran tyvärr   så ni får stå ut med en del mobil bilder också.   Onsdag 4/11 Promenad 4 km.   .   Tjejerna poserar vid slussen.  ...

Av Heratorpets Vinja - 4 november 2015 23:27

Eftersom jag varit hundvakt åt Bärra och Dunder i nästan 1 vecka så har det också blivit en massa kort. Så det är väl lika bra att blogga lite då   .   Börjar där jag slutade sist så det blir en dag innan grabbarna kom.   Tisdag 27/10 Promena...

Av Heratorpets Vinja - 26 oktober 2015 23:15

Det var tyvärr ett tag sen sist jag bloggade   . Kommer tyvärr inte göra en sammanfattning ända från sist, utan det blir från den 4 oktober då jag tävlade Bozza i appellsök och vi klarade uppflyttningen. Vi fick 267 poäng   . Attans vad underbart   ....

Av Heratorpets Vinja - 11 juni 2015 22:55

Ja då var det kanske dags att försöka få till en blogg igen då.....Attans dålig jag blivit på att blogga    och inte har jag fotat så mycke heller   . Men vi har i alla fall gjort något även om det varit dåligt med fotandet.   Tisdag 12/5 Promena...

Presentation

NYA Hemsidan

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards